محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ اسفند

به گزارش دیجیاتو، گوشی‌های سری وان پلاس ۹ در تاریخ ۳ فروردین بطور رسمی معرفی می‌شوند، پرچمدارهایی که از دوربین «هاسلبلاد» بهره می‌برند. اما در این تاریخ، تنها با این گوشی‌ها روبه‌رو نخواهیم شد و از ساعت هوشمند وان پلاس واچ هم رونمایی می‌شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ اسفند

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، از چند سال قبل شایعاتی در مورد تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده توسط اپل به گوش می‌رسید، اما ساخت این محصولات هرگز عملی نشده بود. اما به تازگی اطلاعات تازه ای در این زمینه توسط منابع نزدیک به اپل منتشر شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ اسفند

به گزارش زومیت، طبق آمار، ۴۰ درصد فروش ساعت هوشمند در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ متعلق به اپل واچ و به‌طور تخمینی، فروش اپل واچ سری ۶ و SE بالغ بر ۱۲٫۹ میلیون دستگاه بوده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۶ بهمن

شرکت فیس‌بوک در حال ساخت ساعت هوشمندی است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام ارسال کنند و قابلیتهای سلامت و فیتنس دارد.
سایت اینفورمیشن به نقل از منابع آگاه گزارش کرد این غول شبکه اجتماعی قصد دارد از سال آینده فروش این دستگاه را آغاز کند و به این ترتیب وارد بازاری شود که در قبضه شرکتهایی نظیر اپل و هواوی است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ بهمن

به گزارش دیجیاتو، تعداد کاربران گجت‌های پوشیدنی روند رو به رشدی دارد. بر اساس برآوردهای «نیل سایبارت» از وب‌سایت «Avalon» در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از اپل واچ استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۴ بهمن

شرکت "شیائومی" اخیرا پتنت جدیدی به ثبت رسانده و آن یک عینک هوشمند است که قابلیت درمانی دارد، هدف شیائومی از این کار رفع بیماری‌های مغزی و خستگی چشم با فناوری پوشیدنی است.
به نقل از تک تایمز، این شرکت الکترونیکی و فناوری محبوب چینی تعداد زیادی از محصولات خود را تاکنون به بازار عرضه کرده است اما این نخستین دستگاه سلامتی/ درمانی این شرکت است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۳ بهمن

به گزارش زومیت، اپل در جدیدترین پتنت خود، به‌تفصیل چگونگی ساخت نوعی باتری به‌منظور حذف موتور هپتیک اپل واچ و ارائه‌ی بازخورد لمسی به کاربران را شرح می‌دهد.

ادامه مطلب