گوناگون
رامین حسن زاده۳:۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت

دریاچه Loch Ness در اسکاتلند وجود دارد . در این دریاچه از سالیان قدیم موجود عجیبی دیده میشد که به هیولای این دریاچه معروف شد .  افراد زیادی برای کشف این هیولا یا مشاهده آن به این دریاچه رفته اند اما موفق به این کار نشده اند .
در تاریخ 21 اوریل سال 1933 خبر مشاهده یک هیولای ماقبل تاریخ در این دریاچه منتشر شد .


گوگل با استفاده از دوربین های دید خیابانی خود به سراغ این هیولا رفتو تصاویر جدید از آن ثبت شد .علل معروف شدن این دریاچه نیز همین میباشد . در متون کهن باستانی آمده است که در سال 565 میلادی ، سنت کولومبو یکی از قدیسان کلیسا کاتولیک  شیطانی را دنبال میکند که این شیطان خود را به شکل هیولا بیرون آورده و وارد این دریاچه میشد و ناپدید میشود .در سال 1933 که چند خبر از رویت این هیولا بر سر زبان ها افتاد یک عکاس که به موضوعات عجیب علاقه داشت به این دریاچه آمد و یک عکس خارق العاده از این هیولا ثبت کرد که در روزنامه دیلی میل انگلستان چاپ شده و به شهرت زیادی دست پیدا کرد.این هیولا که به نام نسی نام گذاری شده است باعث شده که گردش گران زیادی به این دریاچه بیایند و به دنبال کشف حقیقت باشند اما تا کنون هیچ کدام موفق به کشف این راز نشده اند . در دنیا 12 دریاچه وجود دارد که به دلیل مشاهده هیولا معروف شده اند اما بین آنها این دریاچه معروفیت خاصی دارد به دلیل گزارش های تاریخی رود نس و داستان های کهن این منطقه و متون تاریخی که کشیش های این منطقه از جنگ با هیولا خبر میدهد !!در مذهب کاتولیک آمده است که شیطان در نمود ها و اشکال مختلف مانند هیولا به جوامع متمدن حمله خواهد کرد ، یکی از این نظریه ها میگوید این شیطان برای ترس از کشته شدن به این دریاچه پناه برده است !امروزه بعد از گذشت 81 سال و کشف نشدن این حقیقت کمپانی گوگل پا به میدان گذاشته است و با استفاده از تجهیزات فراوان و تکنیک های خاص خود بتواند این راز را کشف کند .یک دوربین روی عرشه یک قایق و دوربین دیگر در دست یک فواص برای بررسی این دریاچه در نظر گرفته شده است .


در این برنامه کاربران میتوانند از سطح بالا یا در عمق آب به مشاهده این هیولا بپردازند . تصاویری که تا کنون ضبط شده است مجریان این طرح و گردانندگان آن را نیز حیرت زده کرده است . شرکت گوگل در پاسخ به این سوال که چرا وارد یک پروژه این چنینی شده است میگوید که : در طول سال بیش از 200 هزار جستوجو با موضوع مستقیم  هیولای دریاچه Loch Ness  و 120 هزار جستو جو مرتبط با موضوع هیولای در این موتور جستوجوگر سرچ میشود و ما به احترام این پرسش عمومی تصمیم به کشف واقعیت این دریاچه گرفته ایم .

برچسب هاgoogleCameraLock Ness
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
Mergen
۱۶:۶ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور
واقعی نبودن اون عکس رو عکاسش گفته بود https://en.wikipedia.org/wiki/Loch_Ness_Monster
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google مشکل روشنایی بیش از حد لنز دوربین Pixel را تأیید کرد