محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳۱ خرداد

به گزارش مهر به نقل از گیزمو چاینا، موبایل‌های تاشو دیگر دستگاه‌هایی آزمایشی نیستند و کاربران به خرید آنها علاقه نشان می‌دهند. در این میان سامسونگ یکی از برندهایی است که در حوزه توسعه این موبایل‌ها پیشتاز است.
این شرکت کره‌ای اکنون تصمیم دارد نسل جدید موبایل تاشوی هوشمند خود از جمله «گلکسی زد فولد ۳» را عرضه کند. اکنون طبق گزارشی جدید مشخص شده قیمت این دستگاه کمتر از نسخه قبلی آن خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۳۰ خرداد

گوگل در سال گذشته، پیکسل 5 خود را مجهز به نمایشگری 6 اینچی وارد بازار کرد. حال به نظر می‌رسد که پرچمدار جدید این شرکت، با ابعاد و نمایشگری بزرگ‌تر وارد بازار خواهد شد.
اخیرا تصاویری از کیس‌های منتسب به محصولات گوگل در شبکه اجتماعی ویبو چین رویت شده که گفته می‌شود مربوط به گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو این شرکت هستند. همچنین در کنار این دو کیس، یک کیس دیگر نیز وجود دارد که ادعا می‌شود متعلق به گوشی پیکسل 4 ایکس ال 6.4 اینچی گوگل است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۳۰ خرداد

به گزارش زومیت، طبق تازه‌ترین اخبار، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ رشد بسیار سریعی در بخش فروش گوشی‌ هوشمند فایوجی تجربه کرده است؛ اما اپل با کاهش فروش ۲۳ درصدی، همچنان در جایگاه اول قرار دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، موتورولاساعاتی پیش از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام موتو Defy رونمایی کرد.
محصولی در خانواده گوشی‌های میان‌رده که با همکاری شرکت Bullitt که در زمینه تولید انواع محصولات جان‌سخت فعالیت دارد، تولید شده است. به لطف این همکاری، موتو Defy از استاندارد MIL-SPEC 810H بهره می‌برد که مقاومت آن در برابر دمای بالا و سقوط از ارتفاع 1.8 متری را تضمین می‌کند.
همچنین این گوشی از گواهینامه IP68 برخوردار و در برابر نفود آب مقاوم است. به گفته موتورولا، موتو Defy قابل شست‌وشوست و می‌توان با مواد شوینده ملایم، آن را تمیز کرد. همچنین این گوشی با محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس دربرگرفته شده که باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربات و سقوط‌های احتمالی می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، اخیرا اطلاعاتی مرتبط با قابلیت Find My Device در نسخه بتای گوگل پلی سرویس مشاهده شده که نشان می‌دهد در آینده نزدیک، کاربران اندروید می‌توانند از با ایجاد شبکه‌ای، گوشی‌های مفقودی خود یا دیگر کاربران را به راحتی پیدا کنند.
این چنین به نظر می‌رسد که شرکت گوگل به دنبال راه‌اندازی یک شبکه Find My Device است که به دیگر کاربران دستگاه‌های اندرویدی اجازه می‌دهد تا موقعیت مکانی گوشی یا تبلت اندرویدی گم‌شده را برای مالک آن ارسال کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد

سامسونگ روی توسعه نسل جدید گوشی‌های تاشو از جمله گلکسی زد فولد ۳ کار می‌کند. پیش از فرا رسیدن رویداد رونمایی، رندرهایی غیر رسمی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که طراحی لبه‌های تخت آن را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش دیجیاتو، مستندات مربوط به پتنت شیائومی از توسعه دستگاهی خبر می‌دهد که مجهز به نمایشگر دارای انحنا است و حسگر اثر انگشت جانبی آن در قسمت انحنادار نمایشگر تعبیه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، در حال حاضر، تبلت جدید آیپد پرو 12.9 اینچی اپل که از پردازنده M1 بهره می‌برد، عنوان بهترین تبلت ساخت مهندسان اپل را در بازار به دوش می‌کشد و از بسیاری نمونه‌های موجود نیز یک سروگردن بالاتر است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند