محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

مشخصات سه تبلیت جدید سامسونگ از سری S۸ فاش شده که نشان می دهد این دستگاه ها با فناوری ۵G عرضه می شوند و یکی از آنها دو دوربین سلفی دارد.
به نقل از گیزموچاینا، سال گذشته سامسونگ تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب S۷ و گلکسی تب +S۷ را رونمایی کرد. اکنون اطلاعات جدیدی در وب سایت کره‌ای Naver.com درباره دستگاه‌های گلکسی تب S۸ منتشر شده که نشان می‌دهد این سری شامل ۳ نسخه گلکسی تب S۸، گلکسی تب +S۸ و گلکسی تب S۸ اولترا است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل سال گذشته با معرفی آیفون ۱۲ پرو مکس به سراغ فناوری جدیدی برای لرزشگیر دوربین این پرچمدار قدرتمند رفت که «سنسور شیفت» نام دارد. اگرچه این فناوری محدود به گران‌ترین آیفون ۲۰۲۰ بود، اما ظاهرا کوپرتینویی‌ها آن را به تمام مدل‌های آیفون ۱۳ می‌آورند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

به گزارش دیجیاتو، دیروز رسما تایید شد که وان پلاس نورد CE 5G در تاریخ ۲۰ خرداد معرفی می‌شود و حالا طبیعی است که گزارش‌ها پیرامون این محصول زیاد و زیادتر شوند. در همین راستا، امروز منبعی که مدعی است به اطلاعات داخلی وان پلاس دسترسی داشته، جزئیات پردازنده و دوربین این گوشی را فاش کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

به گزارش دیجیاتو، توسعه‌دهندگان می‌گویند با وجود این که آیپد پرو M1 در دو پیکربندی با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود، ولی هر اپلیکیشن نمی‌تواند بیشتر از ۵ گیگابایت رم مصرف کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۸ خرداد

شیائومی پس از موفقیت در بازار گوشی‌های موبایل، این بار با تبلت جدید «می پد ۵» در حال آماده شدن برای حضور در بازار تبلت‌ها است. شیائومی به استفاده از ویژگی‌های بسیار خوب در گوشی‌های میان‌رده مشهور است و اکنون گفته می‌شود که تبلت جدید این شرکت چینی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت در لبه جانبی دستگاه از راه می‌رسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد

به نوشته‌ی دیجیاتو، به گزارش منابع آگاه ظاهرا گوشی تاشو بعدی سامسونگ یعنی «گلکسی زد فلیپ ۳» هم وزن نسخه قبلی خود یعنی گلکسی زد فلیپ 5G خواهد بود و با وزنی معادل ۱۸۳ گرم به بازار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت چینی ‌شیائومی با رونمایی از یک گوشی جدید به نام ردمی‌ Note 10 5G، به بازار گوشی‌های مقرون به‌صرفه 5G وارد شد.
این گوشی در حالی معرفی شد که اخیرا و در ماه مه میلادی، از چند مدل گوشی ارزان‌قیمت 5G به نام‌های پوکو M3 Pro 5G و ریلمی‌8 پرو رونمایی شد و پیشتر نیز شرکت‌های سامسونگ و اوپو محصولات خود عرضه کردند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند