محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

به گزارش زومیت، گفته می‌شود یوتیوب به‌زودی پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر را برای اشتراک‌های پریمیوم ارائه می‌دهد و سپس تمامی کاربران ایالت متحده آمریکا از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد

به گزارش دیجیاتو، همه کاربران اپ اندروید مسیجز در سراسر جهان می‌توانند پیام‌های خود را با فناوری رمزنگاری سراسری و با امنیت بالاتری ارسال و دریافت کنند. این قابلیت سال گذشته تنها در دسترس کاربران نسخه بتای عمومی اپلیکیشن اندروید مسیجز قرار داشت.
با تلاش گوگل فناوری رمزنگاری سراسری به اپلیکیشن اندروید مسیجز برای کاربران سراسر جهان اضافه شد و اکنون آنها می‌توانند با امنیت و آرامش بیشتری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد

اپلیکیشن موبایل جدید "اسپاتیفای گرین روم" که به کاربران جهانی اجازه می دهد به اتاقهای صوتی زنده پیوسته یا میزبانی آنها را برعهده بگیرند و این مکالمات را به پادکست تبدیل کنند، از سوی شرکت اسپاتیفای عرضه شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، پس از گذشت پنج سال از تغییر رویه اینستاگرام در نمایش پست‌ها از حالت زمانی به شکل الگوریتمی، حالا این شبکه اجتماعی بالاخره پستی در وبلاگ خود منتشر کرده و شیوه کار الگوریتم خود را توضیح داده است. ظاهرا هیچ الگوریتمی به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد که شما چه چیزی را روی بخش‌های مختلف این اپ می‌بینید. در عوض، هر بخش از برنامه برای خودش مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها دارد که درباره نمایش محتوا تصمیم‌گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

به گزارش دیجیاتو، توییتر یک قدم دیگر به عرضه قابلیت Super Follows و افزایش درآمدزایی نزدیک‌تر شد. این ویژگی به کاربران اجازه خواهد داد تا با پرداخت هزینه به مطالب ویژه تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

به گزارش دیجیاتو، «ویل کاتکارت» مدیرعامل واتس‌اپ و «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیس بوک در مصاحبه‌ای با وب‌سایت WABetaInfo از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن واتس‌اپ از جمله پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف و قابلیت ارسال پیام‌های نامرئی خبر دادند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، فیسبوک به منظور جلب نظر کسب و کارهای بزرگ، واتس‌اپ تجاری را با قابلیت‌های جدیدی از جمله گزینه‌های خوبی برای ارتباط با مشتریان و دسترسی راحت‌تر به خدمات شرکت‌ها به روز کرده که ارتباطات را ساده‌تر می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد

واتس‌اپ به زودی امکان دسترسی همزمان به این پیام رسان از چند دستگاه و گزینه های بیشتر برای قابلیت پیامهای محو شونده را عرضه می کند.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک – شرکت مادر واتس‌اپ – در گفت و گو با پایگاه خبری WaBetaInfo تایید کرد که پشتیبانی از دسترسی همزمان به واتس‌اپ در چند دستگاه بزودی افزوده خواهد شد. ویل کت کارت، مدیر واتس‌اپ گفت: کاربران می توانند حداکثر چهار دستگاه را به یک حساب کاربری متصل کنند. این شرکت پیام رسان همچنین سرگرم کار برای معرفی یک اپلیکیشن واتس‌اپ اختصاصی برای آی پد است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند