محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

به گزارش زومیت، تلگرام برای رقابت با کلاب هاوس، قابلیت گفتگوی صوتی زمان‌بندی‌شده را در دسترس تمامی کاربران قرار می‌دهد.
موفقیت اخیر کلاب هاوس باعث شده است شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت قابلیت اتاق گفتگوی صوتی مشابه کلاب هاوس را راه‌اندازی کنند. تنها چند هفته پس از اینکه تلگرام قابلیت پشتیبانی از چت‌ صوتی را به کانال‌ها اضافه کرد، به‌تازگی ویژگی دیگری در دسترس کاربران قرار داده است که باعث می‌شود این پلتفرم شباهت زیادی به کلاب هاوس داشته باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

به گزارش دیجیاتو، سیگنال در حال آزمایش سیستم جدید پرداخت ارز دیجیتال به نام «Signal Payments» است که بر بستر پلتفرم «MobileCoin» اجرا می‌شود. این پیام رسان که توجه ویژه‌ای به حریم خصوصی کاربران نشان می‌دهد، از چند ماه‌ قبل به دنبال توسعه توکن اختصاصی است و اکنون سیستم پرداخت همتای ارز دیجیتال را به صورت آزمایشی تست می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين

واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت انتقال آرشیو چت بین یک آیفون و یک دستگاه اندروید است.
وب سایت WABetaInfo گزارش داد این قابلیت در راستای یک تغییر استراتژیک در واتس‌اپ طراحی می شود. این شرکت در حال بررسی امکان استفاده همزمان از واتس‌اپ در دستگاههای متعدد و قابلیت انتقال آرشیو چت بین iOS و اندروید در همین راستا است.
با این قابلیت کاربران می توانند آرشیو چت اپلیکیشن واتس‌اپ در iOS را به دستگاه اندرویدی یا برعکس منتقل کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۶ فروردين

اسنپ‌چت در حال بررسی راه‌هایی برای دور زدن مقررات حریم خصوصی جدید اپل و ردگیری کاربران است.
روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت: شرکت اسنپ راههایی را بررسی کرده تا مقررات حریم خصوصی جدید اپل که ردگیری کاربران توسط اپلیکیشنها بدون اجازه آنها را ممنوع می کند، دور بزند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۴ فروردين

گوگل قصد دارد محدودیت‌های بیشتری برای اپلیکیشن‌های اندرویدی در نظر بگیرد و تعداد برنامه‌هایی که می‌توانند از عناوین برنامه‌های نصب شده دیگر مطلع شوند را محدود کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۳ فروردين

به گزارش آی‌تی‌رسان، کمپانی مایکروسافت در روز 31 مارس (11 فروردین ماه) پشتیبانی از اپلیکیشن موبایلی کورتانا در پلتفرم‌های اندروید و iOS را رسما متوقف کرد. این برنامه پیش‌تر در نوامبر سال 2018 منتشر شد و در ژانویه سال گذشته اپلیکیشن مذکور از فروشگاه‌های پلی استور گوگل و اپ استور اپل حذف شد. با وجود کارآیی کامل اپلیکیشن کورتانا روی هر 2 پلتفرم، شرکت مایکروسافت سرانجام تائید کرد که از این برنامه دیگر پشتیبانی نخواهد کرد.

ادامه مطلب