محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

به گزارش دیجیاتو، کاربران حرفه‌ای مرورگر کروم روی اندروید حالا با آپدیت جدید این اپلیکیشن می‌توانند زبانه‌های بیشتری باز کنند و با سرعت بالاتری به گشت و گذار در وب بپردازند. چون گوگل بالاخره نسخه ۶۴ بیتی کروم اندروید را منتشر کرده تا بتواند از حداکثر توان دستگاه‌ها استفاده کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

طبق کدهای موجود در بتای iOS 14.5، به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد در بروزرسانی سیستم عامل iOS تغییرات بزرگی اعمال کند. کوپرتینویی‌ها احتمالا در آینده دانلود جداگانه پچ‌های امنیتی iOS را برای کاربران ممکن می‌کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند

به گزارش زومیت، در آخرین به‌روزرسانی نسخه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل توییتر، امکان آپلود تصاویر 4K فراهم شده است. با اعمال این تغییر، تصاویر پیش از آپلود، کمتر فشرده می‌شوند تا وضوح نهایی بیشتر شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ اسفند

اخبار منتشر شده خبر از فعالیت واتساپ برای اضافه کردن ویژگی تنظیم سرعت پیام‌های صوتی می‌دهند.
واتساپ در حال آزمایشی برای سرعت بخشیدن به پیام‌های صوتی و شنیداری است. این ابزار اکنون در رقبای این برنامه مانند تلگرام در دسترس است، اما در واتساپ، این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش است. واتساپ در پیامی اعلام کرده این برنامه پیامرسان ممکن است به زودی جدید شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

اپلیکیشن رسانه اجتماعی پارلر که محبوب طرفداران دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکاست، ماه گذشته تلاش کرد به فروشگاه اپ استور اپل برگردد که با مخالفت این شرکت فناوری روبرو شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ اسفند

به گزارش آی‌تی‌ایران، مدتی است که تب پیوستن به اپلیکشن کلاب هاوس بسیار داغ شده و همه به دنبال اطلاع از چند و چون پیوستن به این شبکه اجتماعی هستند. چگونگی یافتن و دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس یکی از اصلی ترین سوالات کاربران در مدت اخیر بوده است. باید گفت که نسخه اندروید این اپلیکشن هنوز ارائه نشده و امکان عضویت در این شبکه اجتماعی چت صوتی، تنها برای کاربران آیفون میسر است. اما سازندگان کلاب هاوس وعده داده اند که به زودی کلاب هاوس اندرویدی نیز ارائه خواهد شد. با این وجود حالا که تب شبکه های اجتماعی مبتنی بر صورت داغ است، شرکت های دیگری نیز برای ساخت اپلیکیشن مشابه کلاب هاوس (clubhouse) دست به کار شده اند و حتی توییتر این امکان را برای برخی کاربران اندریود نیز فعال کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ اسفند

فیس‌بوک نسخه لایت اینستاگرم را در ۱۷۰ کشور عرضه می کند تا برای کاربرانی که اینترنت ضعیفی دارند، امکان دسترسی به این سرویس شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو را فراهم کند.

ادامه مطلب