محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ بهمن

اینستاگرم در حال آزمایش حذف گزینه اشتراک‌گذاری پست‌های فید در استوری در برخی از مناطق است.
هدف از این اقدام، جلوگیری از به اشتراک گذاشتن یک پست فید توسط کاربران در استوری اینستاگرم‌شان است زیرا ظاهرا جامعه اینستاگرم مایل است پستهای کمتری را در استوری‌ها مشاهده کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۳ بهمن

در هفته‌های اخیر اپلیکیشن‌های سرمایه‌گذاری و خدمات مالی در فروشگاه‌های آنلاین اپل و گوگل با استقبال مواجه شده‌اند.
به نقل از سی ان بی سی، در شرایطی که برای سال‌های متمادی تنها اپلیکیشن‌های تفریح و سرگرمی و شبکه‌های اجتماعی با استقبال شدید کاربران مواجه می‌شدند، حالا شرایط تغییر کرده و اپلیکیشن‌های سرمایه گذاری و خدمات مالی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ بهمن

سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ قابلیت احراز هویت بیومتریک را به عنوان لایه امنیت جدیدی برای نسخه های وب و دسکتاپ این اپلیکیشن اضافه کرد.
واتس‌اپ اعلام کرد از این پس کاربران علاوه بر اسکن کد QR، برای احراز هویت می توانند اسکن اثر انگشت، چهره یا عنبیه چشم را برای استفاده از نسخه وب یا دسکتاپ این سرویس پیام رسان استفاده کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۰ بهمن

راه کوچ کاربران از واتس‌اپ به تلگرام هموارتر شد. به‌روزرسانی اخیر تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد بدون مدفون‌کردن خاطراتشان واتس‌اپ را حذف کنند.
باتوجه‌به سیاست‌های جدید واتس‌اپ درباره‌ی حفظ حریم شخصی کاربران، خیل عظیمی از کاربران در سراسر دنیا درحال کوچ به سایر پلتفرم‌های پیام‌رسان هستند. یکی از این پلتفرم‌ها که اکنون مورد توجه عده‌ی بسیاری از کاربران قرار گرفته تلگرام است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ بهمن

به گزارش دیجیاتو، سیاست‌های جدید واتس‌اپ مشکلات زیادی از مهاجرت میلیون‌ها کاربر به پیام رسان‌هایی مانند سیگنال و تلگرام تا درخواست دولت هند برای جلوگیری از اعمال آن‌ها، برای این پیام‌رسان در پی داشته است. حالا رگولاتور دیتا در بریتانیا به دنبال درخواست از واتس‌اپ برای عدم اشتراک‌گذاری داده‌های کاربران با فیسبوک است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ بهمن

شرکت توییتر برنامه آزمایشی را راه اندازی کرده که تحت آن کاربران توییتهایی را مشخص می کنند که معتقدند که حاوی اطلاعات نادرست هستند و در این باره توضیحی می‌نویسند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ بهمن

دولت هند در اقدامی جدید ۵۹ اپلیکیشن چینی از جمله تیک تاک را به طور دائم ممنوع کرده است.
به نقل از رویترز، وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند اخطاریه‌هایی جدید برای ممنوعیت دائم تیک تاک و ۵۸ اپلیکیشن چینی دیگر صادر کرده است.
طبق گزارش نشریه تایمز آو ایندیا، دولت هند هنگامیکه نخستین بار ممنوعیت ۵۹ اپ چینی را مطرح کرد، به آنها فرصت داد تا موضع خود درباره همخوانی با الزامات حریم شخصی و ایمنی را مشخص کنند.

ادامه مطلب