محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت گوگل از برخی تغییرات جدید در سیاست‌های خود برای استفاده از سرویس پست الکترونیکی جیمیل، سرویس مدیریت فایل Docs و سرویس مدیریت تصاویر Photos خبر داد. غول اینترنتی جهان در تلاش برای پاکسازی فضای ذخیره سازی استفاده نشده توسط کاربران اعلام کرد در حال به‌روز رسانی سیاست‌های خود برای حذف داده‌های کاربران از محبوب‌ترین سرویس‌های خود در آن دسته از حساب‌های کاربری است که بیش از دو سال غیرفعال بوده‌اند. این توضیحات در بخش راهنمای سایت اینترنتی گوگل ارایه شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ دي

به گزارش دیجیاتو، پلتفرم ویدیو کنفرانس زوم به لطف افزایش چشمگیر دورکاری و برگزاری جلسات تصویری سال موفقی را پشت سرگذاشت که نتیجه آن افزایش ۵۰۰ درصدی ارزش سهام شرکت بود. این موفقیت باعث شده زوم به دنبال بلندپروازهای بیشتری باشد و حالا در پی ارائه خدمات جدید در زمینه ایمیل و تقویم است که دامنه رقابت آنها با گوگل را ارتقا می‌دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱ دي

به گزارش دیجیاتو، فروردین ماه امسال گوگل، اپلیکیشن «Camera Go» را برای گوشی‌های اقتصادی معرفی کرد. حدود یک ماه بعد مشخص شد که این شرکت قصد دارد حالت HDR را به این اپلیکیشن اضافه کند. سرانجام پس از گذشت حدود هشت ماه، شرکت مانتین ویویی تایید کرده است که این ویژگی در دسترس کاربران اکثر گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ آذر

به گزارش دیجیاتو، توییتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام «Spaces» است تا کاربران بتوانند از طریق آن در چت ‌روم‌های فقط صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
با کمک قابلیت جدید Spaces کاربران می‌توانند به جای تایپ کردن نظرات خود، از طریق ارتباط صوتی و اموجی با یکدیگر تعامل داشته باشند. این قابلیت به صورت آزمایشی در دسترس برخی کاربران قرار گرفته تا این شرکت بتواند آزمایش‌های لازم را روی آن انجام دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ آذر

پیام‌رسان واتس‌اپ اعلام کرد از سال ۲۰۲۱ به پشتیبانی از گوشیهایی که با نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS کار می کنند، پایان خواهد داد.
در پایان سال ۲۰۲۰ واتس‌اپ در تلفنهای هوشمندی که نسخه سیستم عامل آنها پایینتر از iOS ۹ و اندروید ۴.۰.۳ است، دیگر کار نخواهد کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ آذر

شیوع ویروس کرونا و دورکاری ناشی از آن استفاده از برنامه‌های گپ ویدئویی گروهی را افزایش داده و سیگنال با رمزگذاری اپلیکیشن خود امنیت آن را بیشتر کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ آذر

پیام‌رسان تلگرام در برخی از نواحی اروپا و خاورمیانه با اختلال مواجه شده است و کاربران قادر به اتصال به شبکه، ارسال و دریافت پیام نیستند.
کاربران تلگرام امروز با اختلال در دسترسی به این پیام‌رسان مواجه شدند. تلگرام در ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در حساب توییتری خود نوشت: برخی از کاربران ما به‌خصوص در اروپا و خاورمیانه با مشکل ارتباطی مواجه شده‌اند. ما در حال تلاش هستیم تا ارتباط این کاربران را مجددا برقرار کنیم. لطفا صبور باشید و به دلیل این مشکل از کاربران عذر می‌خواهیم.

ادامه مطلب