اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت گوگل از برخی تغییرات جدید در سیاست‌های خود برای استفاده از سرویس پست الکترونیکی جیمیل، سرویس مدیریت فایل Docs و سرویس مدیریت تصاویر Photos خبر داد. غول اینترنتی جهان در تلاش برای پاکسازی فضای ذخیره سازی استفاده نشده توسط کاربران اعلام کرد در حال به‌روز رسانی سیاست‌های خود برای حذف داده‌های کاربران از محبوب‌ترین سرویس‌های خود در آن دسته از حساب‌های کاربری است که بیش از دو سال غیرفعال بوده‌اند. این توضیحات در بخش راهنمای سایت اینترنتی گوگل ارایه شده است.
گوگل از ابتدای ژوئن 2021 سیاست‌های جدید خود را در حوزه ذخیره سازی داده‌ها در چندین سرویس خود اعمال می‌کند. همچنین این شرکت در نظر دارد تا پیش از اول ژوئن 2023 داده‌های حساب‌های کاربری که طی دو سال گذشته غیرفعال بودند را در سرویس‌های درایو، Docs، Sheets، Slides، Jamboard، Photos، Drawings، Forms، Sites و جیمیل حذف کند.
شرکت گوگل در این خصوص توضیح داد کاربرانی که نمی‌خواهند داده‌های آنها حذف شود باید برای فعال نگه داشتن سرویس مربوطه از حساب کاربری خود در مرورگر اینترنتی یا اپلیکیشن گوگلی استفاده کنند و آن را فعال نگه دارند.
گوگل همچنین اظهار داشت که این تغییرات برای کاربران سرویس One گوگل که هزینه ماهانه پرداخت می‌کنند، اعمال نمی‌شود. همچنین لازم به ذکر است کاربران سرویس‌های پولی Workspace که پیش‌تر با نام GSuite شناخته می‌شد و GSuite for Education شامل این سیاست‌های جدید نمی‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه