محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش زومیت، اپل از نوعی کنترل‌ مجازی برای بازی‌های آیفون و آیپد رونمایی کرده است که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد با نوشتن تنها چند خط کد، آن‌ها را روی بازی‌هایشان اعمال کنند.
اپل هفته‌ی گذشته سی و دومین رویداد توسعه‌دهندگان را آغاز کرد و در جریان رویداد اصلی، پیش‌نمایشی از قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل‌های خود را به نمایش گذاشت؛ اما رویداد WWDC شامل بخش‌های دیگری با مباحث اختصاصی در رابطه با توسعه‌دهندگان است و در آن، اپل قابلیت‌های جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت الکترونیک آرتز (EA) ناشر بازی‌های محبوب فیفا و بتلفیلد اخیرا اعلام کرد که مورد حمله هکری قرار گرفته و نزدیک به ۷۸۰ گیگابایت اطلاعات این شرکت در اختیار هکرها قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

به گزارش زومیت، گفته می‌شود مایکروسافت آزمایش نسخه تحت وب xCloud را در iOS و iPadOS از طریق مرورگر سافاری و در رایانه‌های شخصی به وسیله‌ی کروم و اِج آغاز کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

شرکت آتاری پس از هفته‌ها انتظار، زمان دقیق عرضه کنسول بازی جدید خود موسوم به آتاری VCS را 15 ژوئن اعلام کرد.
این اتفاق در حالی رقم خورد که در طی ماه‌های اخیر، بارها شاهد تعویق در زمان عرضه این کنسول بودیم. با این حال، آتاری VCS کمتر از دو هفته دیگر به دست خریداران خواهد رسید و طرفداران این برند نوستالژیک می‌توانند با پرداخت 299 دلار، لذت اجرای بازی‌های این کنسول را تجربه کنند.
با توجه به قیمت نسبتا بالایی که آتاری برای این محصول در نظر گرفته، می‌توان انتظار داشت که آتاری VCS، یک کنسول مدرن و قدرتمند و قابل رقابت با محصولات گیمینگ شرکت‌های رقیب باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، گوشی‌های آیفون در طی سال‌های اخیر به پردازنده‌هایی جدید و قدرتمندی مجهز شده‌اند که قادرند توانی معادل یا حتی بالاتر از یک کنسول پلی استیشن 5 را ارائه دهند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اچ‌پی به تازگی دو محصول جدید از سری لپتاپ‌های مخصوص بازی خود معرفی کرده است. Omen 16 یکی از آن‌ها است که اولین لپ‌تاپ مجهز به کارت گرافیک رادئون RX 6000M ساخت AMD به شمار می‌رود. نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل و امکان سفارش با کارت‌های گرافیک سری ۳۰۰۰ انویدیا از ویژگی‌های مهم محصولات جدید اچ‌پی به شمار می‌روند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی‌های ویدیویی را به دلیل شرایط کرونا برای اولین به صورت آنلاین برگزار می‌کنند.
به گزارش روابط‌ عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته‌های کلش رویال، FIFA21 ،PS4 و دو بازی ایرانی «فوتبالیستارز» و «بزن بهادر» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

گروه سونی هشدار داد پلی استیشن ۵ تا سال ۲۰۲۲ کمبود عرضه خواهد داشت و توانایی این شرکت برای رسیدن به اهداف فروش این کنسول بازی را محدود می کند.
سونی در گزارش اعلام نتایج مالی در اواخر آوریل اعلام کرد ۷.۸ میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ را در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس فروخته است و قصد دارد در سال مالی جاری دستکم ۱۴.۸ میلیون دستگاه بفروشد. این هدف گذاری مشابه برنامه فروش کنسول محبوب پلی استیشن ۴ است که تاکنون بیش از ۱۱۵.۹ میلیون دستگاه فروش داشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند