محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ آذر

چند وقتی بود که اخبار و شایعات مربوط به پشتیبانی گوگل استادیا در آی او اس در فضای وب به چشم ‌می‌خورد که اکنون این شایعات به واقعیت تبدیل شدند.
طبق آخرین گزارش‌‌ها، از این پس سرویس گیمینگ مبتنی بر کلاد (فضای ابری) گوگل موسوم به استادیا در گوشی‌‌های آیفون و تبلت‌‌های آیپد قابل اجرا خواهد بود و کاربران از طریق اپلیکیشن وب ‌می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۶ آبان

به گزارش سیناپرس، شرکت مایکروسافت ادعا می‌کند بهترین کنسول سخت‌افزاری ویژه خود را با عنوان ایکس‌باکس‌های سری ایکس و اس به بازار عرضه کرده است که می‌توانند برای گیمرها بازی ها را فراگیرتر و در دسترس‌تر کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۲ آبان

به گزارش زومیت، هیدکی نیشینو، معاون بخش سرگرمی سونی، اعلام کرد که تولید بازی برای پلی استیشن 4 همچنان مهم است و تا حدود سه سال دیگر این روند ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ آبان

ایکس باکس سری X که مایکروسافت آن را قوی ترین کنسول جهان نامیده، قرار است با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار و ایکس باکس ارزان تر سری S با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شوند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ آبان

به گزارش آی‌تی‌ایران، شمارش معکوس برای آغاز عرضه رسمی‌پلی استیشن 5 آغاز شده و طرفداران سونی می‌توانند از تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) لذت بازی با این کنسول جدید و پیشرفته را تجریه کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ آبان

به گزارش آی‌تی‌ایران، همزمان با عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی، عناوین بازی‌های جدیدی نیز معرفی می‌شود. اما در اغلب مواقع، این اتفاق در زمان عرضه کنسول مشاهده نمی‌شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۵ آبان

به گزارش زومیت، به ‌نظر می‌رسد سرویس‌های پخش آنلاین محتوا به‌سرعت به دنیای کنسول بازی راه پیدا می‌کنند؛ مایکروسافت در توییت جدیدی از همکاری با اپل برای عرضه‌ی برنامه‌ی اپل تی‌وی در ایکس‌باکس خبر می‌دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

به گزارش گیم‌فا، به‌روزرسانی ۸٫۰۰ پلی‌استیشن ۴ امروز در دسترس قرار گرفته و تغییراتی را ایجاد خواهد کرد.
به‌روزرسانی جدید شامل تغییراتی در بخش پارتی، پیام دهی، آواتارها‌ی جدید و کنترل والدین برروی محتوا و کنسول و موارد بیشتر می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند