محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ فروردين

به نظر می‌رسد که خانه نشینی شهروندان در کشورهای اروپایی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، آنها را به سمت و سوی استفاده بیشتر از کنسول های بازی و همچنین بازی های رایانه ای سوق داده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش کلیک، با اعلام شرکت شرکت سونی، این شرکت جدیدترین کنسول بازی خود یعنی PlayStation 5 را با تاخیر وارد بازار خواهد کرد. مدت تاخیر و زمان عرضه PlayStation 5 هنوز مشخص نیست!

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

مایکروسافت ساعاتی پیش مشخصات کامل کنسول بازی جدید یعنی ایکس‌باکس سری ایکس را منتشر و اعلام کرد که این دستگاه از حافظه قابل ارتقا بهره می‌برد و می‌تواند بازی‌ها‌ را با سرعت بیشتری نسبت به مدل‌ها‌ی قبل اجرا کند.
در این کنسول از پردازنده مرکزی AMD Zen 2 مجهز به هشت هسته با سرعت کلاک 3.8 گیگاهرتز برای هر کدام از هسته‌ها‌، تراشه گرافیکی RDNA 2 با توان 12 ترافلاپسی و 52 واحد محاسباتی با فرکانس 1.82 گیگاهرتزی استفاده شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

به گزارش آی‌تی ایران، بعد از ماه‌ها انتظار و انتشار خبرهای متعدد، بالاخره شرکت سونی مشخصات فنی جدیدترین کنسول بازی خود یعنی پلی استیشن 5 را منتشر کرد.
این کنسول از پردازنده هشت هسته‌ای AMD Zen 2 با حداکثر فرکانس 3.5 گیگاهرتز (متغیر) و پردازنده گرافیکی AMD RNDA 2 با قدرت 10.28 ترافلاپسی و 36 واحد محاسباتی با فرکانس 2.23 گیگاهرتز (متغیر) بهره می‌برد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

شرکت "سونی" پتنت جدیدی را برای یک کنترل‌کننده بازی به ثبت رساند که با استفاده از "واقعیت مجازی"، حرکات را کنترل می‌کند.
به نقل از دیلی‌میل، پتنت جدید شرکت "سونی" مربوط به یک "کنترل‌کننده" بازی واقعیت مجازی است که حاوی چند حسگر است که از کنترل‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند