محبوب ترین ها
تصویر و هنر
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

به گزارش ایلنا، عکاسی در نور بسیار کم، یکی از ویژگی‌هایی است که گوشی Huawei P30 Pro را به محصولی بی‌نظیر در بازار تبدیل کرده است. اما این گوشی در بدترین شرایط ممکن چطور می‌تواند عملکرد خود را نشان دهد؟ با چالش عکاسی از آسمان شب با وجود بالاترین آلودگی نوری همراه باشید.

ادامه مطلب
تصویر و هنر
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي

اوایل صبح جمعه، ۲۸ دسامبر، نتفلیکس به بینندگانش هدیه‌ی کریسمس داد: فصل جدیدی از سری مجموعه‌های تخیلی – تکنیکی Black Mirror که در غالب فیلمی تعاملی با عنوان Bandersnatch است، منتشر شد. عرضه‌ی این مجموعه به طور کامل یک راز نبود – از اواخر اکتبر شایعاتی مبنی بر انتشار آن وجود داشت – اما نتفلیکس درباره‌ی داستان و هدف آن کاملا رازدار ماند.

ادامه مطلب
تصویر و هنر
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ دي

نتفلیکس در ۲۸ دسامبر اعلام کرد بیش از ۴۵ میلیون حساب کاربری فیلم ترسناک Bird Box را در هفت روز تماشا کردند و این آغازی برای رکوردشکنی این سرویس استریم است – اما توجه داشته باشید که نتفلیکس به ندرت معنای اطلاعات را مشخص می‌کند، پس سخت است تا معنای این اندازه را بفهمیم.

ادامه مطلب
تصویر و هنر
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

عکاس حرفه ای و هنرمند تروی پلوتا، به تازگی سرویس را به نام Plota Graph Pro طراحی کرده است که می توان به وسیله آن به تصاویر ثابت روح بخشید و آن ها را به حرکت در آورد . با این نرم افزار می توان تصویر ثابت را برای چند ثانیه به GIF تبدیل کند.
چگونه ممکن است
در این برنامه با تغییر الگوریتم در شکل تصاویر به صورت خاص می توان آنها را به حرکت وا داشت. برای مثال ابر ها به حرکت در می آیند و برگ ها خش خش می کنند و امواج جریان می یابند.

ادامه مطلب
تصویر و هنر
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

هم اکنون نیز راه هایی برای نشان دادن مهارت های عکاسی شما در تلویزیون اپل (Apple TV) وجود دارد، اما شرکت ادوبی در تلاش است برگزاری این نمایشگاه های خانگی را بیش از پیش ساده نماید. این کمپانی اپلیکیشن Lightroom را عرضه کرده که کاربران به وسیله آن می توانند عکس های خود را فوراً روی صفحه تلویزیون نشان دهند. هر عکسی که آن را در نسخه دسکتاپ، گوشی یا وب برنامه همگام سازی (sync) کرده باشید، بر روی تلویزیون قابل نمایش است. به گفته شرکت ادوبی، هدف این است که کاربران بتوانند عکس های خود را با هر کس و در هر مکان به اشتراک بگذارند، ضمن این که کیفیت عکس آن ها نیز حفظ گردد.

ادامه مطلب
تصویر و هنر
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد

گوگل به تازگی یکی دیگر ازخدمات خود را با نام فرهنگ و هنر راه اندازی کرده است ، که اجازه می دهد تا همه براحتی بتوانند بیش از هزار موزه در جهان را بصورت مجازی بازدید کنند.
نمایشگاهی از سراسر جهان
در این برنامه شما می توانید از انواع نقاشی ها ، مجسمه ها، طلا و جواهر و اشیاء دیگر هنری را در نمایشگاه گوگل پیدا کنید. این برنامه نه تنها موزه های مشهور جهان را به شما نشان می دهد بلکه موزه ها و گالری های کمتر شناخته شده در جهان را به شما معرفی خواهد کرد.

ادامه مطلب