تکنولوژی
مصطفی طبری۱۸:۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير

مدتی پیش سامسونگ ویدیوهایی از نحوه بررسی کیفیت ساخت گوشی های موبایلش را منتشر کرده بود. اما حالا این شرکت کره ای قصد دارد با این ویدیوی جدید به کاربران نشان دهد که کیفیت ساخت را در تولید لپ تاپ ها نیز بسیار جدی می گیرد.
در این ویدیو، تست های مختلفی که بیشتر شبیه به شکنجه هستند در مقیاس صنعتی بر روی لپ تاپ ها انجام می شوند. شاید دیدن این تصاویر دل هر خوره کامپیوتری را به درد آورد اما نگران نباشید، چون این کارها در آینده به نفع خودتان تمام می شوند!
سامسونگ در این تست ها، با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بی رحم، لپ تاپ های فوق باریک سری ATIV Book خودش را مورد آزمایش قرار می دهد. هر مصیبتی که فکرش را بکنید بر سر این لپ تاپ های نگون بخت آورده می شود! از تست فشار که قرار دادن اجسام سنگین بر روی لپ تاپ را شبیه سازی می کند تا پیچاندن و وارد کردن ضربه(هم شیئ خارجی و هم سقوط) به لپ تاپ همگی توسط سامسونگ انجام می پذیرند.
برای اینکه لپ تاپ ها در شرایط سخت نیز مورد بررسی قرار گیرند، سامسونگ آنها را در درجه حرارت بسیار بالا و رطوبت نفس گیر نیز آزمایش می کند. اما از آنجایی که استفاده روزمره بخش اعظم کاربری این لپ تاپ ها را تشکیل می دهند، سامسونگ الگوهای دفع حرارت و میزان سر و صدای آنها را نیز بررسی می کند.
تماشای این ویدیو شدیداً توصیه می شود چرا که ذهن شما را نسبت به فرآیند طولانی آماده سازی یک محصول در این سطح، باز می کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل