تکنولوژی
الناز فرجی۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۶ مهر

در دنیای آمیخته با تکنولوژی امروز ، دستیار امور اجرایی امروز، مدیر ؟ آینده خواهند بود . امروزه در need.co.uk شاهد مسئولیت ها و اصطلاحاتی هستیم که شاید تا 5 سال اخیر حتی وجود هم داشتند. و در حالیکه سر آشپز های متخصص در چاپ سه بعدی و تحلیل کننده های ترافیک هواپیما های بدون سرنشین  شغل هایی نیستند که همه جا باشند ، با این حال هنوز هم عناوین شغلی زیادی وجود دارد که در ما شک بر می انگیزند و ایده ای در موردشان نداریم . از شغل هایی در مورد استقامت گرفته تا حرفه هایی که روی تکنولوژی های مربوط به آینده مثل روبوتیک کار میکنند ، واضح است که تکنولوژی مدرن تاثیر بزرگی بر چشم انداز شغلی زمان حال دارد .
در بخش زیر 10 شغل مربوط به تکنولوژی آمده است که احتمالا اصلا نمیدانستید وجود دارند
مشاغلی برای دنیایی بر پایه ی تکنولوژی
تکنولوژی های جدید - فکرش را بکنید : هواپیما های بدون سرنشین ، روبوتیک و واقعیت مجازی - فرصت های بیشماری برای گروه های بیزینس فراهم میکنند تا بر روی تخصص و شتاب تمرکز کنند . مشاغل زیر همه نمایانگر زیاد شدن حرفه هاست .

خلبان هواپیماهای کنترل از راه دور مجوز دار

وسیله های نقلیه ی بدون سرنشین خودکار - یا به قول معرف هواپیماهای کنترل از راه دور - پتانسیل زیادی برای آینده ی بسیاری از صنایع و حرفه ها دارند ، از ارتش گرفته تا صنعت بسته بندی برای مشتری . فرقی نمیکند که برای چه هدفی باشند ، ماموریت های  پنهانی،  عکاسی هنری یا رساندن آخرین بسته ی سفارش داده شده از فروشگاه ، هواپیما های کنترل از راه دور به نظر نمیرسد که به این زودی ها راه بیفتند .کسانی که به صورت تخصصی میتوانند کنترلشان کنند در سال های آتی با مشاغل زیادی رو به رو خواهند شد .

طراح لباس سه بعدی

دنیای مد نیز از اثر تکنولوژی در امان نمانده است . در سال های اخیر ، طرح های سه بعدی از میلان تا نیویورک بر روی رانوی ها ظاهر شده اند ، و جواهر های چاپ سه بعدی ، وسایل تزئینی و حتی مایوها این صنعت را تکان داده اند . چاپ سه بعدی امکانات تولید را قابل پرداختی را ارائه میدهد ؛ همانطور که تکنولوژی پیشرفت میکند و بیشتر در دسترس قرار میگیرد، انتظار میرود که پروسه ی تولیدی را که میشناسیم را متحول کند .


معمار واقعیت قوی شده

واقعیت مجازی دیگر در صنعت به یک اصطلاح تبدیل شده . از تفریح ، فیلم و بازی ویدئویی گرفته تا سلامت . امروزه ، واقعیت قوی شده حتی به عنوان شکلی از درمان به کار میرود . این تکنولوژی فرصت بزرگی برای طراحان علاقه مند فراهم میکند تا با تفریح کار کرده و از امکانات جدید و هیجان انگیز بهره ببرند در حالیکه تجربه های مهم و بزرگی می آفرینند .

حسابرس خود ارزیابی کیفی

جا باز کنید مربی های شخصی. این حرکت خود ارزیابی کیفی همه چیز را پیگیری میکند . از میزان کالری دریافتی روزانه تا ضربان قلب و سطوحی از فشار فیزیکی . اما تنها دانستن چند عدد خیلی به بالا بردن سطح زندگیمان کمک نمیکند : توانایی گرفتن این داده ها و به دست آوردن برنامه های غذایی و ورزشی یک داستان کاملا جداست . این حرفه توانایی های یک درمانگر فیزیکی و متخصص غذایی را با تحلیل ها ارائه میدهد و میتواند برای علاقه مندان ورزش و تکنولوژی بسیار مناسب باشد . تکنولوژی تاثیر بسیار بزرگی بر زندگی هر روزه ی ما گذاشته است ، مثل فرصت های شغلی آماده برای حرفه های جوان و کسانی که دنبال شغل های فصلی اند ، جلو رفتن و دوشادوش این حرفه های مربوط به آینده حرکت کردن میتواند به شما کمک کند تا شغلی سودمند و مربوط به تکنولوژی پیدا کنید .

مشاغلی بر پایه ی استقامت

با  وجود کمپانی هایی که روی کم کردن سطح کربنشان و ساختن یک آینده با انرژی تمرکز کرده اند ، حرفه های مربوط به محیط زیست رو یه فزونی گذاشته اند . در زیر مشاغلی وجود دارد که برای کسانی که دنبال حرفه های استقامتی اند مناسب است .

برنامه ریز شهر هوشمند

برنامه ریز های شهری و معماران امروزه باید چیز هایی بیشتر از کشش ترافیک را در نظر بگیرند - آنها باید نوع ترافیک را که خیابان ها و یا آسمان را در 20 یا 30 سال آینده در بر میگیرند را در نظر بگیرند . به علاوه این برنامه ریز های آینده باید راجع به روشی که ساختمان ها ، خیابان ها و حتی پارکینگ ها تکنولوژی های کوچک را به کار میگیرند فکر کنند و بر طبق همان هماهنگی های لازم را انجام دهند . خیلی از این شغل ها به مسائل محیط زیست، منابع انرژی قابل تجدید مربوطند و "شهرهای هوشمند" را به شهر های بادوام نیز تبدیل میکنند .

مدیر آزمایشگاه وسیله ی اندازه گیری هوشمند: تکنولوژی های هوشمند تنها به گوشی ها و آشپزخانه ی شما محدود نیستند. امروزه وسایل هوشمند و متصل راهشان به تکنولوژی های انرژی سنتی ماند وسیله ی سنجش گاز باز کرده اند . در بریتانیای کبیر برنامه ی به کار گیری وسیله ی سنجش هوشمند GB (SMIP)  تکنولوژی اندازه گیری جدید هوشمندی را در سپتامبر 2015و در سطح ملی به خانه های شما خواهد فرستاد .

معمار راه حل های چهارخانه ی هوشمند

چهارخانه ی هوشمند مفهومی است که توجه برنامه ریز های شهری ، معماران، و متخصصان مسائل استقامتی را جلب کرده است . ترکیب تاثیر منابع انرژی با امکانات سنتی میتواند در بدست آمدن شهر های تمیز تر و سبز تر در آینده کمک کند . این حرفه ی در هم گسیخته قرار است گزینه ای سودمند برای مهندسان و معماران تکنیکی باشد .

مشاغل مالی ، بیزینس و داده ها

داده های بزرگ این روزها به معنی فرصت های کاری بزرگ است . تحلیل گران داده ها و حرفه ای ها در کارهای مدرن و چیز هایی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی جز پیشگامان رقابت اند . در زیر چند شغل وجود دارد که به نقش های قدیمی رنگ و بوی تکنولوژی میبخشد

معمار داده های بزرگ: تحلیل گران داده ها به سطح بالاتری رفته اند . تفسیر کردن و ویرایش کردن مقدار خیلی زیادی داده برای یک کار به معنی سود فراوان برای کسانی است که در دنیای صنعت جدید به دنبال شغل میگردند .

متخصص ارز های جایگزین

بانکدار ها و تحلیل گران امور مالی حالا باید نگران چیزی بیشتر از ارزش دلار ، یورو، یا پوند باشند . پول هایی جایگزین مانند بیتیکن پتانسیل نابود کردن موسسه های مالی قدیمی را دارند و در نتیجه شغل های جدیدی به وجود می آیند . مثلا در روزهای اوج بیتیکن،کارکنان معدن سود های هنگفتی از این قضیه میبردند . گرچه ارزش بیتیکن پیش بینی میکند که حداقل به صورت مفهومی ، پول های جایگزین فرصت سرمایه گذاری خوبی را ارائه میکنند .


مدیر تبلیغات الکترونیکی

بیزینس های خشت و ملات حضور های آنلاین گسترده ای دارند و خیلی از گروه های نو تاسیس خرده فروشی برای همکاری به این فروشگاه های کنار خیابان ها میروند . مدیرهای بیزینس در SEO، و تاکیک های بازاریابی اینترنتی و آنلاین دست خواهند داشت . مدیریت مفاد و توزیع نیز در راس این حرفه های تبلیغاتی آمده اند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
Masoud
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر
متخصص امنیت سایبری یادت رفت ؟ بدون امنین همشون = کشک !
فاطمه
۰:۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۳ مهر
وقتی امام زمان ظهور کنه همه دنیا عوض میشه و تبدیل به بهشت میشه...این حرفارو اینقدر تحویل مردم ندید آِنده به زودی از آن حکومت حق و زیبای امام زمانه نه این تکنولوژی های بی دین و اخلاق
مرتضی
۸:۵۸ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر
فاطمه خانم! امام زمان -که به امید خدا به زودی ظهور می کنند - که دنیا را به عصر حجر بر نمی‌گردانند. بلکه ابتدای شتاب گیری علمی است. در احادیث آمده - نقل به مضمون :که مقدار زیادی از علم پس از ظهور کشف و اختراع خواهد شد. تکنولوژی که بی دین نیست. استفاده ما ملاک است. بعد هم این ها درباره شغل‌های آینده است. نه در مورد دین و بی دینی!
امیر
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر
تکنولوژی بی دین چه صیغه‌ایه دیگه؟ بزار حدس بزنم: اسمارت فون کافر، ویندوز روزه‌خوار، یا از اون طرف کربلایی آیفون ٧، حاج آقا شاتل فضایی
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر
دوره ظهور به برکت امام زمان بیشترین سرعت در علم وتکنولوژی بدست آقا امام زمان صورت خواهد پذیرفت
رضا
۱۷:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر
واقعا برای این خواهرمون متاسفم که این نظر رو درباره امام زمان دارن! اهل بیت خودشون نوآور بودن و نوآوری رو دوس دارن
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Samsung امیدوار است اعتبار از دست‌رفته‌ی Note 7 را سال آینده بازگرداند