ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی با محوریت عکس است که محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران دنیای مجازی کسب کرده است. کاربران زیادی روزانه عکس‌ها و ویدیو‌های متنوعی را برای یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. ما در این مقاله آموزشی به شما چگونگی تبدیل اکانت عادی اینستاگرام را به اکانت تجاری آموزش می‌دهیم.
تجاری کردن اکانت اینستاگرام یکی از قابلیت جالب این شبکه اجتماعی عکس محور است. این شبکه اجتماعی به کلیه کاربران خود امکان تجاری کردن اکانت عادی خود را می‌دهد. استفاده از این قابلیت برای کلیه کاربرانی که یک اکانت فیس‌بوک دارند، امکان پذیر است.
شما پس از آنکه اکانت خود را تجاری کردید، علاوه بر گزینه فالو گزینه دیگری به اسم Contact مشاهده خواهید کرد که کاربران با کلیک بر روی این بخش، می‌توانند به اطلاعات ارتباطی چون شماره‌ تماس، ایمیل و … دسترسی پیدا کنند. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی گزینه  Contact  برای شما ایمیل ارسال کنند و یا در درایرکت اینستاگرام پیام ارسال کنند.
از دیگر قابلیت‌های این کار، دسترسی به آمار و ارقام مربوط به پست‌های حساب شما است. شما می‌توانید پست‌های برتر را براساس تعداد بازدیدها و لایک‌ها مشاهده کنید و همچنین روند صعودی و نزولی فالورهای خود را ببینید.
شما می‌توانید به‌سادگی اکانت خود را تجاری کنید، کافی است وارد تنظیمات اکانت اینستاگرام خود شوید، گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید. در این مرحله مشخصات فیس‌بوک خود را باید وارد کنید، و پس از آن باید اطلاعات ارتباطی خود را چون آدرس ایمیل، شماره تلفن، و موقعیت مکانی در صورت تمایل، وارد نمایید. در آخر پس از انجام مراحل خود اکانت شما به اکانت تجاری تبدیل می‌شود. اگر بعد از مدتی تمایل داشتید اکانت خود را از تجاری به عادی تبدیل کنید، کافی است به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید و گزینه Switch to Regular Profile را انتخاب نمایید، اکانت شما به حساب عادی تبدیل می‌شود.



برچسب هاInstagram
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟