محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳۱ خرداد

به گزارش دیجیاتو، مایکروسافت هنوز رسما تایید نکرده که پنج‌شنبه این هفته از ویندوز ۱۱ رونمایی خواهد کرد، اما این شرکت در صفحه گیت‌هاب خود فایلی را قرار داده که به‌طور مستقیم به نام ویندوز ۱۱ اشاره می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد

به گزارش پیوست، استراتژی پیامرسان گوگل که ساختار بدی داشت حالا به مرکز توجه این شرکت تبدیل شده است. گوگل روز دوشنبه اعلام کرد که در حال حاضر سه میلیارد کاربر هر ماه از اپلیکیشن‌های ورک‌اسپیس (Workspace) این شرکت استفاده می‌کنند و درنتیجه مجموعه جی‌میل و تقویم، داکس، اسلایدز، میت گوگل از جمله مشهور ترین اپلیکیشن‌های اینترنت هستند. خاویر سولترو، نمانینده ورک‌اسپیس گوگل، می‌گوید «این رقم عجیبی است. محصولات زیادی برای ارتباط و همکاری با مردم وجود دارد، درست است؟» گوگل در حرکت بعدی خود به دنبال پیروزی در بخش پیامرسان است زیرا بدون آن، گوگل نمی تواند آینده کار را پیروز شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد

کاربران آخرین نسخه بتای تلگرام v7.8 می‌توانند در چت‌های گروهی از قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر (Screen Sharing) بهره برده و به راحتی ویدیوهای موردنظر خود را برای سایر کاربران به نمایش بگذارند.
تلگرام به منظور جلب رضایت کاربران، آخرین نسخه بتا را با دو ویژگی جدید به‌روز کرده است تا امکانات بیشتری در اختیار کاربران تماس‌های گروهی قرار داده شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد

به گزارش دیجیاتو، ویندوز ۱۱ هفته آینده رسما معرفی می‌شود، اما بیلد آن هم اکنون به اینترنت راه پیدا کرده و کاربران می‌توانند آن را نصب کنند. با این وجود، زمان انتشار نسخه رسمی ویندوز ۱۱ کی خواهد بود و کاربران چه زمانی به آن دسترسی پیدا می‌کنند؟
با افشای بیلد ویندوز ۱۱، ظاهر آن مشخص شده و تفاوت چندان و چشمگیری با ویندوز ۱۰ ندارد. در حقیقت می‌توان آن را ویندوز ۱۰ با ظاهری جدید دانست که از منوی استارت تازه‌ای بهره می‌برد و همچنین ویجت‌ها دوباره به سیستم عامل مایکروسافت بازگشته‌اند. از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به گوشه‌های گرد اشاره کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

به گزارش زومیت، گفته می‌شود پس از نصب سیستم‌عامل HarmonyOS، داده‌ی کاربران نظیر تصاویر، بازی‌ها و برنامه‌ها بدون هیچ مشکلی منتقل می‌شوند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

به نوشته‌ی مجله‌ی دیجی‌کالا، مایکروسافت در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) یک رویداد برای نسل بعدی ویندوز برگزار می‌کند. این شرکت از مدت‌ها قبل مشغول پروژه‌ی Sun Valley بوده است که طبق گزارش‌ها تغییرات ظاهری گسترده‌ای را برای این سیستم‌عامل به ارمغان می‌آورد. به نظر می‌رسد در نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل که ظاهرا ویندوز ۱۱ نام دارد، شاهد تغییرات ساختاری گسترده‌ای در رابط کاربری ویندوز خواهیم بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به نوشته‌ی همکاران سیستم، پس از توضیحات غیرمستقیم مایکروسافت در مورد نسل بعدی ویندوز در کنفرانس هفته گذشته Build، این شرکت هم اکنون به صورت رسمی اعلام کرد ۲۴ ژوئن از نسخه بعدی سیستم عامل رایانه‌ای ویندوز رونمایی می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل به‌عنوان بخشی از قابلیت‌های iOS 15 دیشب از افکت‌های صوتی و ویدیویی جدیدی رونمایی کرد که به‌ویژه در هنگام ویدیو کنفرانس به افزایش کیفیت میکروفن و دوربین آیفون کمک می‌کنند. حالا اعلام شده که این قابلیت‌ها قرار نیست به فیس‌تایم محدود باشند و سایر اپ‌ها مثل زوم و اسنپ‌چت هم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

ادامه مطلب