محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

مایکروسافت نسخه جدید نرم افزار ویندوز را در ۲۴ ژوئن (سوم تیر) رونمایی خواهد کرد.
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت این به روزرسانی را یکی از قابل توجه ترین اصلاحات این سیستم عامل در دهه جاری توصیف کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

به گزارش پیوست، شرکت هواوی در مراسمی آنلاین از سیستم‌عامل جدید و اختصاصی خود در کنار جشنواره‌ای از محصولات جدید پرده برداشت. تمامی محصولات جدید هواوی به سیستم‌عامل یکپارچه هارمونی مجهزند و همچنین طیف وسیعی از دستگاه‌های قدیمی هواوی، در قالب یک پکیج به‌روزرسانی، به این سیستم‌عامل آپدیت خواهند شد. هواوی در مراسم امروز ۱۲ خرداد از ساعت جدید Huawei Watch 3 و Huawei Watch 3 Pro، تبلت جدید MatePad Pro، هنذزفری‌های Freebuds 4 و مانیتور Huawei Mate View و Huawei Mate View GT پرده برداشت. تمامی این محصولات قدرت‌گرفته از سیستم‌عامل جدید و یکپارچه هواوی یعنی HarmonyOS هستند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، شرکت امنیت سایبری «NortonLifeLock» به برنامه آنتی ویروس Norton 360 قابلیتی را اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق این محصول بتوانند با خیال راحت و بدون نیاز به غیرفعال کردن آنتی ویروس،‌ اتریوم استخراج کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

به گزارش دیجیاتو، چند روزی می‌شود که اپل آپدیت iOS 14.6 را برای آیفون‌هایش منتشر کرده و حالا برخی کاربران از عملکرد آن در زمینه مدیریت مصرف انرژی رضایت ندارند. این کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی و فروم‌های آنلاین از تخلیه شارژ باتری در این بروزرسانی خبر داده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد

به گزارش دیجیاتو، در به‌روزرسانی جدید جیمیل، کاربران می‌توانند عکس‌های پیوست شده در ایمیل را مستقیما و با استفاده از یک دکمه میانبر به حساب گوگل فوتوز خود منتقل کنند.
این روز‌ها روش‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها وجود دارد که این کار بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. با این حال برخی افراد هنوز هم برای ارسال تصاویر خود از روش‌های قدیمی مانند ایمیل استفاده می‌کنند. گوگل قابلیت جدیدی در اختیار این دسته از افراد قرار داده است که می‌توانند تصاویر پیوست شده در جیمیل خود را به صورت مستقیم در گوگل فوتوز ذخیره کنند. گوگل از بروزرسانی جدیدی برای سرویس ایمیل خود خبر داد که حاوی ویژگی قابل توجهی برای کاربران سرویس‌های گوگل است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

به گفته ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت این شرکت در تلاش برای طراحی نسل جدیدی از ویندوز است و قصد دارد ویژگی‌های آن را در آینده نزدیک بیان کند.
به نقل از انگجت، وی با حضور در نشست بیلد ۲۰۲۱ در این مورد گفته است: به زودی ما برخی از مهم‌ترین به روزرسانی های ویندوز را به اشتراک می‌گذاریم تا فرصت‌های اقتصادی بزرگ‌تری را در دسترس توسعه دهندگان و خالقان ابزار و نرم افزارها قرار دهیم.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳ خرداد

کاربران در اندروید ۱۲ می‌توانند گوگل اسیستنت را با نگه داشتن دکمه پاور فعال کنند. حالا در عوض گوگل این امکان را فراهم کرده تا از طریق این دستیار هوشمند بتوانید با فرمان‌های صوتی گوشی خود را خاموش کنید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱ خرداد

مایکروسافت بالاخره تایید کرد که دیگر قصدی برای انتشار ویندوز ۱۰ ایکس ندارد. این سیستم عامل ابتدا قرار بود برای دستگاه‌هایی با نمایشگر دوگانه مثل سرفیس نئو عرضه شود. مایکروسافت بعدا توسعه ویندوز ۱۰ ایکس را برای لپ‌تاپ‌های تک‌نمایشگر ادامه داد. حالا رسما اعلام شده که کار ویندوز ۱۰ ایکس به پایان رسیده و این شرکت تمام تمرکز خود را روی ویندوز ۱۰ خواهد گذاشت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند