سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

ایالات متحده‌ی آمریکا رهبری جهانی بازی‌های موبایلی را دارد که این شامل 20 درصد از کل میزان بازی‌های صورت گرفته می‌باشد. این نتایج بر اساس گزارش صنعتی جدیدی است که Flurry در هفته‌ی جاری درباره‌ی چشم‌انداز بازی‌های تلفن‌همراه منتشر کرده است. در این گزاش آمده است که ایالات متحده از بازارهای هند، چین، برزیل و روسیه نیز پیشی گرفته است. با این حال میزان زمان صرف شده برای بازی در حال کاهش می‌باشد، آن هم در شرایطی که درآمد به دست آمده از این بازی‌ها در حال افزایش است و میزان ساعاتی که افراد برای این بازی‌ها صرف می‌کنند نیز بدون تغییر باقی مانده است.
بر طبق این گزارش میزان زمان صرف شده برای بازی‌های تلفن همراه هر ساله 10 درصد افت نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد که این مورد به رغم افزایش چشمگیر توجه و زمان صرف شده‌ی کاربران به بازی Pokémon Go بوده است.
این اولین‌بار نیست که Flurry گزارش چنین کاهشی را می‌دهد. در ماه ژانویه این شرکت خبر از کاهش 4 درصدی در زمانی که کاربران در بازی‌ها صرف می‌کنند داد. از سویی دیگر Flurry از افزایش 394 درصدی در زمان گذرانده شده در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و اجتماعی خبر داد.
شاید کاهش میزان زمان صرف شده‌ در بازی‌ها نشانه‌ی طبیعت بی‌دوام و زودگذر این بازی‌های موبایلی باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه