تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

مایکروسافت و گوگل حالا در حال رقابت برای برتری در زمینه ی کیبوردهای آیفون هستند.
کیبوردهای مایکروسافت Word Flow برای آیفون در این هفته به یک به روزرسانی قابل توجه دست پیدا کرده است، و به اضافه کردن یک موتور جستجو برای emoji, GIFs و موارد بیشتری در Bing پرداخته است.
این ویژگی جستجوی جدید به کپی کردن GIFs در کلیپ بورد شما می پردازد تا شما بتوانید آن ها را در پیام های خود Paste کنید و حتی می توانید به انتخاب کردن GIFs از میان آن چه که برای جستجوهای مفهومی خود تایپ کرده اید بپردازید. اگر چیزی مانند yaaaas و یا متن نامفهوم دیگری مانند آن را تایپ کنید، می توانید به جستجوی GIF هایی که با متن تایپ شده ی شما جور در می آید، بپردازید.
مایکروسافت در نظر دارد تا به اضافه کردن موضوعات دیگری نیز بپردازد، از جمله پشتیبانی از جایگزینی متن برای iOS و قرار دادن جهت یابی با استفاده از لمس سه بعدی.
این ویژگی جستجوی جدید، به وضوح بدین معناست که مایکروسافت با گوگل در حال رقابت کردن است، به خصوص پس از آن که گوگل پیش از این به عرضه ی کیبورد Gboard برای آیفون و با قابلیت جستجوی جای داده شده در آن پرداخت.
کیبوردهای متفاوت بسیار زیادی برای آیفون وجود دارند که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید، اما حالا غول های بزرگی مانند مایکروسافت و گوگل به ایجاد گزینه های مخصوص به خود پرداخته اند، کیبورد Vaniila آیفون، به نظر میرسد که به عنوان ایده ی بعدی آن ها باشد، به خصوص با در نظر گرفتن SwiftKey که مایکروسافت پیش از این به آن دست پیدا کرده است.
همه ی این موارد به اولویت های فردی باز

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها