گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

برای انتقال فایل‌ها از یک گوشی به گوشی دیگر چندین راه وجود دارد. این راه‌ها از گذشته تاکنون دائماً در حال به‌روز شدن هستند به صورتی که سرعت انتقال داده‌ها در آن‌ها افزایش می‌یابد و نیازی به‌قرار گرفتن گوشی‌ها در کنار یکدیگر و یا در نزدیکی هم نیست.
یکی از راه‌های منحصر به برد برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها در گوشی در قسمت تنظیمات گوش شما قرار دارد. هنگامی‌ که شما می‌خواهید فایلی را به فرد دیگری انتقال دهید و دسترسی به اینترنت ندارید می‌توانید از تنظیمات گوشی‌های هوشمند انتقال فایل از Wi-Fi کمک بگیرید. این روش بسیار راحت‌تر از عملکرد بلوتوث است. هنگامی‌که کابل USB ندارید، بسته‌ی اینترنت تمام‌ شده و بلوتوث گوشی‌تان کار نمی‌کند، باید از گزینه‌ی دیگری که در بخش تنظیمات پنهان‌ شده کمک بگیرید.
در تمامی تلفن‌های هوشمند قابلیت استانداردی به نام Wi-Fi Direct وجود دارد که در بخش تنظیمات WLAN قرار دارد. البته برای انتقال داده باید گزینه‌ی Wi-Fi Direct بر روی هر دو ابزار فعال شود و همگام‌سازی دو دستگاه انجام شود. سپس، فایل مورد نظر را انتخاب کنید و روی «اشتراک‌گذاری» کلیک کنید و در آخر نوع انتقال از Wi-Fi Direct را انتخاب کنید. البته گاهی اوقات بین گوشی‌های هوشمند مختلف ممکن است یک اختلال در ارتباط ایجاد شود، بنابراین باید دوباره امتحان کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه