نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

رهبر سرویس ابری آمازون Amazon Web Services حدودا ۸۳ سرویس‌ را ارائه داد که برخی از آن‌ها متداول‌تر از بقیه می‌باشد. بدون هیچ سوالی، سرویس‌های محاسباتی و رایانشی EC2 و ذخیره‌سازی S3 در این میان محبوب‌ترند. شرکت مادر AWS، یعنی Amazon.com، از فروش همه‌ی خدمات AWS جلوگیری می‌کند، بنابراین به جای آن، کاربران AWS باید به عرضه‌ی گاه و بی‌گاه سرویس‌های AWS بسنده کنند.
روز جمعه، مدیر اجرایی AWS ، آقای Andy Jassy، اطلاعات جدیدی مبنی بر افزایش استفاده از پایگاه داده‌های خدمات مهاجرت DMS به اشتراک گذاشت. سرویس مذکور اجازه می‌دهد تا سازمان‌ها با سرعت و به آسانی از پایگاه‌داده‌‌ی بر روی مرکز داده‌ی AWS استفاده کنند که برای اولین‌بار در کنفرانس re:Invent  اکتبر ۲۰۱۵ معرفی شد. پس از رویداد re:Invent نوامبر ۲۰۱۶، مشتریانِ ۲۰۰۰ پایگاه داده به وسیله‌ی DMS مهاجرت کردند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۶، کل مهاجرت به ۱۶۰۰۰ می‌رسید. استقلال پایگاه داده موردی مهم تلقی می‌گردد.
شایان ذکر است، با کمک Schema Conversion Tool رایگان، مشتریان می‌توانند از پایگاه خدمات مهاجرت استفاده کرده تا اطلاعات را از پایگاه داده‌های موجود مانند SQL Server ،Oracle و PostgreSQL  دریافت نمایند. اما این روش بسیار پر هزینه بوده و اطلاعات‌شان را به صورت فشرده در نسخه‌های میزبانی ابر نشان می‌دهد. در حالی که AWS پیاده‌سازی ابری همه‌ی داده‌ها را ارائه داده و همچنین سیستم‌ Aurora را برای مدیریت پایگاه داده مربوطه اجرا می‌کند.

برچسب هاAWSAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سهم ۴۵ درصدی AWS از بازار زیرساخت رایانش ابری