کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۶ آبان

در حال حاضر، ارزش سهام GoPro در معاملات پس از ساعات بورس به پایین‌تر از ۱۵ درصد رسید و پس از گزارش درآمدهای سه ماهه‌ی سوم شرکت افت کرد. درحالیکه این شرکت تلاش می‌کند پیش‌بینی‌های درآمدی وال‌استریت را بشکند، شاهد سقوط ۱۳.۳ درصدی درآمدش بود.
در مجموع، در سه ماهه‌ی منتهی به ۳۰ سپتامبر، این شرکت ضرر خالص ۲۷.۱ میلیون دلار یا ۱۹ سنت در هر سهم را اعلام کرد. در دوره ی مشابه سال قبل، سود شرکت ۱۴.۷ میلیون دلار یا ۱۰ سنت در هر سهم بود. در همین حال، GoPro شاهد افت درآمد از ۳۲۹.۸ به ۲۸۵.۹ میلیون دلار بود که ۱۳ درصد کاهش سالیانه داشت. در پایان سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸، پول نقد و میزان سرمایه‌گذاری شرکت در مجموع ۱۴۸ میلیون دلار رسید.
با این همه، گزارش مالی سه ماهه‌ی شرکت حاوی نکات موفقیت‌آمیزی هم بود. Hero7 Black جدید، بهترین فروش‌های ماه اول شرکت را در بین دیگر محصولات تجربه کرد. از طرف دیگر، محصولات شرکت در بازارهای آن سوی مرزها محبوبیت زیادی یافتند. GoPro واحدها و سهم بازار دلارش را در بازارهای اروپا، ژاپن، و کره به میزان قابل توجهی افزایش داد و برای نوزدهمین سه ماهه‌ی متوالی، در آمریکای شمالی بیشترین تعداد دوربین‌ها را فروخت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه