تکنولوژی
الناز فرجی۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد

بخاطر شایعاتی که درباره ی عرضه ی اولیه ی سهام شرکت Square و تبدیل آن از یک شرکت خصوصی به عمومی در جریان است؛ و همچنین آخرین وضعیت درآمدی شرکتApple  که باعث بوجود آمدن سوالاتی درباره ی فروش Apple Watch  شده شما ممکن است بعضی از بهترین اپلیکیشن های این هفته را از دست داده باشید.
خوشبختانه، هر هفته اپلیکیشن های جدید و بروز رسانی شده ی مورد علاقه ی مان را جمع آوری می کنیم. لیست این هفته شامل یک برنامه ی اخبار اجتماعی، یک بازی با آرامش بخش با محوریت یک درخت و همچنین شروع به کار برنامه ی همه جانبه ی شرکت Google، Spotlight Stories، در  iOS است. برای دیدن انتخاب های ما به گالری زیر نگاه کنید. 

Google Spotlight Stories


Google بالاخره اپلیکیشن کامل و همه جانبه ی Spotlight Stories را برای iOS عرضه می کند. این برنامه به شما امکان تجربه ی 360 درجه ای فیلم ها را تنها با استفاده از صفحه ی نمایش دستگاه تان می دهد. به جای دیدن فیلم مستقیم در برابر شما، صفحه ی نمایش نقش یک منظره یاب برای فیلم های کروی را بازی می کند، و شما می توانید بخش های تازه ای از تصویر را ببینید.
به این توجه کنید: Google توانسته تعداد قابل توجهی از اشخاص برجسته را مجاب کند تا فیلم های برای این اپلیکیشن در طول سال ها بسازند؛ از جمله "جاستین لاین" که برای این اپلیکیشن فیلم "کمک" را در ابتدای این سال ساخت.
توصیه ی یک حرفه ای: حالت ایستاده آسان ترین راه برای درک و احساس بهتر فیلم ها است. اینگونه شما می توانید دستگاهتان را پشت را بالای سرتان و پشت تان نگه دارید و همزمان با پیشروی داستان به سرعت به اطراف حرکت کنید.
رایگان برای iOS و Android

Prune


این بازی درباره ی درخت ها بسیار بهتر و پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می آید. ایده ی اولیه ی Prune ساده است: درختی بکارید تا به سمت خورشید رشد کند و شکوفا شود، و در عین حال از موانع مضر دوری کنید.
به این توجه کنید: زاویه ای که با آن در ابتدای هر مرحله دانه را می کارید نقش مهمی در مسیر رشد شاخه ها بازی می کند.
توصیه ی یک حرفه ای: برای دقیق تر هرس کردن شاخه هایی که می خواهید، با استفاده از دو انگشت درختان را بزرگنمایی کنید. اگر در یک مرحله ی دشوار گیر کردید، بازی به شما اجازه ی پرش به مرحله ی بعد را می دهد.
قیمت برای iOS: 3.99 دلار

Storyline


این اپلیکیشن Twitter از "مارک کیوبان،"ستاره و سرمایه گذار، روشی جدید برای مرتب سازی توییت ها در خط زمانی شما دارد. به جای ترتیب وارونه ی زمانی، این اپلیکیشن توییت ها را بر اساس حساب های کاربری مرتب می کند تا شما بتوانید حساب های کاربری ای که بیشترین علاقه را برای دیدن بروز رسانی شان دارید پیدا کنید، و همه ی جدید ترین توییت های آنها را یکجا ببینید.
به این توجه کنید: پس از آنکه یک توییت را دیدید برای همیشه از قسمت خوراک حساب کاربری شما حذف می شود تت به شما کمک کند محتوای تکراری نبینید.
توصیه ی یک حرفه ای: اگر می خواهید حساب کاربری خاصی را ببینید از امکان جست و جوی اپلیکیشن استفاده کنید. با اینکه نمی توانید از داخل برنامه توییت های جدیدی بفرستید، اما می توانید توییت های قبلی را دوباره ارسال کنید، توییت ها را به قسمت علاقه مندی خود اضافه کرده یا به آنها پاسخ دهید. این اپلیکیشن هنوز در نسخه ی ثانویه ی خود است، بنابراین به احتمال زیاد ویژگی های جدیدی در راه است.
رایگان برای iOS

Vervid


یک برنامه ی مربوط به فیلم ها که کاملاً وقف فیلم های عمودی است. Vervid به کاربران امکان به اشتراک گذاری و ویرایش فیلم هایی را که عمودی گرفته شده اند می دهد.
تیم سازنده ی آن که ترکیبی از Vine، Snapchat و YouTube است می گوید که سعی دارد یک YouTube برای فیلم های عمودی بوجود بیاورد.
به این توجه کنید: این برنامه دارای ویژگی های اجتماعی است، که برای کاربران دنبال کردن و نظر دادن درباره ی فیلم های دیگران را آسان می کند. این اپلیکیشن همچنین تعداد قابل ملاحظه ای از ابزار های ویرایش را دارا است تا شما بتوانید فیلم برداری یا ویرایش فیلم های موجود را از داخل برنامه انجام دهید.
توصیه ی یک حرفه ای: فیلم برداری سرعتی را- فیلم های 8 ثانیه ای که هرکس می تواند در حساب کاربری شما ببیند- فراموش نکنید. کاربران این برنامه احتمالاً خلاقانه از این ویژگی استفاده خواهند کرد، پس ارزش بررسی کردن را دارد.
رایگان برای iOS

Vizo


Vizo یک رویکرد بسیار بصری را در قبال الگو و روش درک اخبار روزانه در پیش گرفته است. این برنامه مهم ترین رویداد های خبری روز را گزینش و مرتب می کند و با استفاده از منابع خبری، هر کدام از آن ها را به خلاصه ای کوچک از وقایع خرد می کند.
به این توجه کنید: اگر درباره ی یک واقعه ی خبری بخصوص اطلاعات بیشتری می خواهید، تصویر کتاب را در گوشه ی سمت راست و پایین بزنید تا فهرستی از منابع تمامی اخبار خلاصه شده به همراه لینک به مقاله های اصلی را بیابید.
توصیه ی یک حرفه ای: این برنامه همچنین خبر ها را برای شما خواهد خواند. دکمه پخش را در بالای یک مقاله بزنید تا پخش صدا شروع شود.
رایگان برای iOS و Android

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید