سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ دي

Fortnite در کانون توجه گروهی از بازیگران، نوازندگان، و ستاره‌های اینترنتی است. اگرچه این بازی، رایگان است، اما از طریق ریز تراکنش‌های داخل بازی، درآمدهای زیادی تولید می‌کند.
و حالا، Epic Games، سازنده‌ی Fortnite با دو شکایت جدید در مورد حرکات رقص مواجه است: یکی از آن‌ها، آلفونسو ریبیرو است که Carlton را در سال ۱۹۹۰ بازی کرد و شکایت دیگر از طرف خانواده‌ی راسل هورنینگ است که به خاطر "Backpack Kid" شناخته شده است، وی رقص معروفی به نام "the Floss" را ابداع کرد.
اوایل ماه دسامبر، رپر 2 Milly شکایتی بر علیه Epic درباره‌ی نمایش حرکت رقصش، Milly Rock که بازی "Swipeit" نامیده شد را ثبت کرد.
حرکات رقص در بازی Fortnite همه جا هستند، هم در داخل بازی و هم خارج از آن – و این بخشی از مشکل است. این بازی حرکات رقص بسیار معروف خود را از حرکات آنلاین متفاوتی از اینترنت، فیلم‌ها، و موسیقی افزایش داده است.
این بازی به طور مستقیم ارجاعی به منبع الهام این رقص‌ها ندارد و رقص را با نام‌های مستعار، دوباره نام‌گذاری کرده است. به عنوان مثال، رقص "Tidy" همان رقص Snoop Dogg است. در مورد رقص Carlton، در Fortnite به آن نام "Fresh" نامیده می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه