ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان گيلان از شناسايی و دستگيری روانشناس قلابی كه در شبکه ی اجتماعی موبايلی خانم جوان گیلانی را به مرگ تحريك كرده بود، خبر داد و گفت: این مجرم دریکی از استان‌های مركزی كشور به دام افتاد.
سرهنگ‌ ايرج محمدخانی‌ با اعلام اين خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم جوان گیلانی مبنی بر اينکه فردی با معرفی خود به‌ عنوان خانم روانشناس در شبکه‌های اجتماعی موبايلی، وی را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، ‌باعث تحريك وی به مرگ شده، موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی گفت: با تحقيقات از بزه دیده و پی‌جويی‌های فنی و پليسی، كارآگاهان پليس فتا موفق شدند روانشناس قلابی شبکه ی اجتماعی موبايلی را كه مردی 25 ساله، اهل و ساکن يكي از استان‌های مركزی بود را شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی وی را دستگير كنند.
سرهنگ محمدخانی اظهار کرد: با توجه به ادله ی ديجيتال کشف‌شده، متهم به‌ صراحت به بزه انتسابی و اينكه با سوء استفاده از عنوان جعلی "‌خانم روانشناس‌" در شبکه ی اجتماعی موبایلی، بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برده اغفال و وی را تحريك و ترغیب به مرگ كرده است، اعتراف كرد‌.
رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان با بیان اينكه متهم پس از معرفی به مرجع قضایی با صدور قرار وثیقه روانه ی زندان شده، گفت: این پرونده  برای شناسايی ساير بزه دیدگان در پليس فتا مفتوح و در حال رسيدگی می‌باشد، لذا از شهروندان تقاضا داریم در صورت مواجهه با موارد این‌ چنینی مي‌توانند با مراجعه به پليس فتا فرماندهی انتظامی استان گيلان موضوع شکايت خود را پيگيری نمايند‌.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه