موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

Apple در لیست شرکت‌گنندگان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۷ قرار گرفته است. این خبر به آن دلیل عجیب است که Apple پس از حضور در Macworld 2009 در هیچ نمایشگاه دیگری حضور نداشته است.
اگر لیست منتشر شده صحت داشته باشد، برای نخستین‌بار خواهد بود که Apple در MWC، بزرگ‌ترین نمایشگاه و کنفرانس صنعت موبایل در سطح جهان شرکت خواهد کرد. MWC در بازه‌ی ۲۷ فوریه تا ۲ مارس ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.
طبق اطلاعات منتشر شده، Apple غرفه‌ی App Planet در Hall 8.1 را رزرو کرده است. App Planet به عنوان فضایی منحصر به فرد برای معرفی آخرین تکنولوژی‌های موجود در صنعت اپلیکیشن‌ها است. بنابراین حضور Apple می‌تواند مربوط به ترویج اکوسیستم App Store و یا Planet of the Apps باشد.
فضای دیگری که Apple در اختیار گرفته است برای انجام ملاقات‌هاست که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آن باشد که این شرکت دیدار عمومی نخواهد داشت.
مشخصا Apple از اواخر دهه‌ی ۲۰۰۰ میلادی شرکت در نمایشگاه‌های تجاری را متوقف ساخت. از چنین نمایشگاه‌هایی می‌توان به NAB show، Macworld، Apple Expo و CES اشاره نمود.
در آن زمان Apple دلیل کناره‌گیری خود از چنین نمایشگاه‌هایی را دسترسی مستقیم به ۳.۵ میلیون فرد به‌طور هفتگی در فروشگاه‌های خود و عدم نیاز به حضور در نمایشگاه اعلام داشته است.

برچسب هاMWCApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید