پوشیدنی
گلریز امینی۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۰ تير

در بین انواع ساعت های اپل Pebble Time  و ساعت های مچی اندروید گوگل , در اینجا پنج نوع برتر آنها معرفی میشوند.
ساعت های هوشمند در حال حاضر ار نظر تکنولوژی  بسیار جذاب به نظر میرسند.  صفحه یک ساعت مچی کوچک قادر است  زمان را در قرن بیست و یکم به نشان دهد و تمامی هوش و حواسمان را از گوشی های همراهمان در این دنیای مدرن پرت کند.


Sony Smartwatch 3

قیمت: 130 پوند
این ساعت یک صفحه مربع شکلی دارد که با نرم افزار اندروید کار میکند و یک تفاوت با ساعت های دیگردارد. چراکه در اثر نورخورشید صفحه همچنان  قابل روئت است  بدون اینکه نیازی برای نور جانبی  احساس شود.
اگرچه همچنان از نور جانبی استفاده میکند ولی فقط وقتی که در یک محل تاریک به سر میبرید و این باعث میشود باتری ساعت به مدت طولانی دوام می آورد .یعنی تنها نیاز برای شارژ شدن هر سه روز یک بار آن هم از طریق بلوتوث به یک تلفن هوشمند دیگر.
با این حال این ساعت فاقد صفخه ای است که ضربان قلب را نشان بدهد اما GPS که همان سیستم رد یابی است بدون وجود تلفن هوشمند  قابل استفاده است. علاوه بر این ضد آب است و شاخص استادارد آن 68 یعنی توانایی ماندن زیر آب به عمق یک متر در عرض سی دقیقه.
ساعت سونی میتواند به گوشی هوشمند دیگری که از اندروید با آخرین نرم افزار به روز شده در فواصل دور از طریق Wi Fi متصل شود.این ساعت با کابل USB بسیار کوچکی شارژ میشود .بند های ساعت بسیار متوع هستند و یک نمونه فلز آن هم در بازار وجود دارد. با ساعت میتوانید مثل گوگل رفتار کنید و سوالات خود را بپرسید تا جواب های مرتبط را در یافت نمایید.
نظر نهایی: کیفیت بالای باتری- خوانایی راحت صفحه- طراحی ساده و پیش افتاده


LG Watch Urbane

قیمت: 260 پوند
آخرین سری ساعت های گوگل بزرگ هستند که صفحه ای گرد براق  دارند که  نسبت به نمونه ای قبلی بسیار شبیه یک ساعت معمولی هستند. این ساعت ضد آب ضد زنگ قابی فلزی دارد که در دو رنگ سفید و یا قرمز عرضه میشود. صفحه نگین دار این ساعت بسیار متناسب است.
قطر این ساعت 1.3 اینچی است اما صفحه قابل تنظیم با نور محیط نمیباشد. این ساعت یکی از بزرگترین انواع ساعت ها در بازار است که بیشتر متناسب با مچ های بزرگ است.
این ساعت با آخرین مدل اندروید کار میکند و قادر است به تلفن هوشمند دیگری با نرم افزار اندروید ار طریق بلوتوث متصل شود و یا به Wi Fi در فواصل دور. کاربر میتواند به پیغام ها به طور صوتی  جواب بدهد و حتی با کشیدن یک صورتک احساس خود را نشان دهد.
نسبت به ضربان قلب حساس است ولی   "  " GPSندارد و نیازمند تلفن هوشمند است تا به رد یابی بپردازد. عمر باتری یک روز و 12 ساعت است. برای شارژ شدن این ساعت میتوان از magnetic deck بهره جست.بند چرمی این ساعت استاندارد است و با یک بند ساعت معمولی قابل تعویض است.
نظر نهایی: بزرگ- زمخت- متناسب افراد خاصی میباشد.


Apple Watch

قیمت : 300 پوند
ساعت های ا پل در طی سال های اخیر بیشترین انتظار افراد را برای استفاده به همرا ه داشته است. این ساعت اپل گرانترین نوع موجود در بازار است که در دو سایز 300 پوند برای کوچکترین آن و 13500 پوند برای ساعت هایی از جنس طلا.
ساعت های اپل که همان جایزه موبایل اپل هستند همانند اندروید عمل میکنند و دارای  حساسیت نسبت به ضربان قلب  و اپلیکیشن مربوط به آن را دارا میباشند. که بسیار گیج کننده هستند و مثل نمونه های قبلی کار میکنند.
ساعت های اپل جدید در بازار از یک نوع موتور ضربه ای بهره مند هستند که به جای لرزش به مچ شما ضربه وارد میکنند.همچنین قابلیت شناسایی اندازه نیرویی را دارند که به صفحه وارد میکنید دقیقا مثل کلیک کردن دگمه راست که  انتخاب بیشتر را به شما ارائه میدهد.
صفحه زمانی شروع به کار میکند که شما دگمه ای را زده باشید و یا مچ خود را بلند کرده باشید.در اغلب اوقات صفحه سیاه است. عمر باتری تنها یک روز است.از طریق کابل مغناطیسی هم قابل شارژ است. فن آوری ""Siri برای شناسایی صدا و نظر خواهی بسیار خوب عمل کرده و باداشتن بلند گو در ساعت میتوان به تماس ها تلفنی  همزمان پاسخ داد.
نظر نهایی: خوش ساخت-اما گران و گاهی گیج کننده


Pebble Time

قیمت: 130 پوند
این ساعت یک نوع جدید از هم نسل های خود است چراکه کارای محدودی ولی با کیفیت بالا انجام میدهد.
علامت اخطار و نشان دادن زمان از کار های ابتدایی ساعت است متصل شدن آن  به هر دو تلفن های اندروید و اپل از طریق بلوتوث  تنها ویژگی خاص آن در بین ساعت های دیگر است. دارای  یک میکروفن است که صدا را شناسایی میکند و مبتواند به موتور جست و جو گوگل از طریق اندروید وصل شود.
در حال حاضر طولانی ترین عمر باتری را در میان ساعت های دیگر را دارد به طوریکه باتری بین پنج و هفت روز دوام دارد وبا کابل مغناطیسی قابل شارژ است.
داشتن صفحه ای همانند کاغذ که مثل صفحه kindle کار میکند یعنی همیشه روشن است و در نور خورشید هم خوانا میباشد. صفحه ساعت لمسی نیست به همین رو دارای چهار دگمه میباشد برای انجام کارهای جانبی.
ساعت ظریف وسبک است به مدت سی دقیقه هم میتواند زیر آب باشد. در سه رنگ مختلف عرضه میشود. بند فلزی ضد زنگ و که منتاسب با تمامی بند های ساعت های معمولی میباشد.
نظر نهایی:  مثل مدل کاسیو در بین ماشین حساب ها ساده و  آسان برای استفاده در زندگی روزمره


Motorola Moto 360

قیمت:170 پوند
این ساعت بی شک  ازخوش ساخترین نوع ساعت اندرویدی میباشد. یک صفحه 1.6 اینچی گرد که به یک قاب فلزی ضد زنگ مزین شده است. اما بند ساعت فلزی نیست بنابراین به چشم بزرگ به نظر نمیرسد.
وفتی که ساعت برای خواندن حرکت داده میشود صفحه روشن  ولی در حالت عادی سیاه است. در سه مدل طلایی فلزی و سیاه قابل عرضه است که میتوان نوع فلز و بند ساعت را انتخاب کرد.شکل های متوع و زیبایی هم هم دارد که قابل دانلود هستند.
این ساعت در پشت دارای حسگر ضربان قلب میباشد.اما فاقد سیستم رد یابی GPS است. بنابراین بایستی از تلفن همراه برای راه یابی استفاده کرد.
در حال حاضر میکرفن ها برای شناسایی  صدا و کنترل صدا از طریق گوگل این امکان را به کاربر میدهد. هرچند هیچ نوع تماس تلفنی امکان پذیر نیست. مثل تمامی ساعت های اندروید به تلفن های هوشمند دیگر  از طریق بلوتوث  برای وصل شدن به ایترنت و دریافت خبر متصل میشوند. برای آگاهی از آخرین  اخبار های نرم افزارها میتواند با وصل شدن در فواصل دور به تلفن هوشمند اندروید از طریق Wi Fi استفاده کرد.
عمر باتری با استفاده روزانه تنها یک روز است و با کابل بی سیم در عرض یک ساعت شارژ میشود که مثل ساعت رومیزی کنار تخت خواب عمل کند.
نظر نهایی: جذاب ترین نوع ساعت ار لحاظ ظاهری که با داشتن باتری ضعیف کمی از جذابیتش میکاهد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بهترین ساعت‌های هوشمند جهان