ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

با توجه به اخبار منتشر شده درخصوص انتصاب مدیرعامل جدید برای شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ذکر موارد زیر ضروری است:
۱- براساس پروانه‌های صادر شده از سوی رگولاتوری، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تمامی دارندگان پروانه لازم‌الاجراست و این موضوع در پروانه رایتل نیز با صراحت قید شده است.
۲- مصوبه الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای مدیران و دارندگان پروانه در حوزه ICT به اپراتور مذکور ابلاغ و برای اپراتور درباره انتصاب مدیرعامل جدید نیز لازم الاجراست.
۳- علیرغم ادعای انتصاب مدیرعامل جدید از دو شهریور ماه، تمامی مکاتبات اپراتور رایتل با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای شهریور تاکنون با امضای سرپرست این اپراتور انجام شده است.
۴- براساس مصوبه کمیسیون هرگونه انتصاب قبلی درخصوص مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که در روزنامه رسمی ثبت شده باشد مشمول مصوبه اخیر کمیسیون نمی‌باشد که این موضوع درخصوص مدیرعامل جدید محقق نشده است.
لذا با توجه به موارد فوق و به دلیل عدم رعایت مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از نظر رگولاتوری انتصاب مدیرعامل جدید رایتل وجاهت قانونی نداشته و اقدامات و تصمیمات ایشان مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود و در صورت اصرار شرکت رایتل برای انتصاب ایشان لازم است مشخصات و سابقه کاری وی به رگولاتوری ارسال شده و براساس مصوبه کمیسیون صلاحیت حرفه ای ایشان بررسی شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه