کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

Adobe اعلام کرد شرکت تکنولوژی تبلیغاتی TubeMogul را در یک معامله به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کرده است. شرکت TubeMogul که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است، یک پلتفرم برنامه‌نویسی است که به نمایندگی‌ها و برندها اجازه می‌دهد، ویدئوی تبلیغاتی خود را برای تمام پلتفرم‌ها طراحی، اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کنند. این شرکت در سال ۲۰۱۴  با پشتیبانی بازار بورس سهام در آمریکا (NASDAQ) عمومیت پیدا کرد. اما این هفته، سهام آن از ۲۲ دلار به کمتر از ۸ دلار، تقریبا همان قیمت عرضه‌ی عمومی اولیه (IPO)، کاهش یافت.
در پذیرش این قرارداد برای سهامداران، شرکت Adobe به ازای هر سهم ۱۴ دلار پیشنهاد کرد، نرخی که سهام TubeMogul از ماه آوریل سال جاری تاکنون به خود ندیده است. ارزش کل معامله حدود ۵۴۰ میلیون دلار بدون در نظر گرفتن  نقدینگی و بدهی است.
شرکت Adobe در مورد چگونگی استفاده از TubeMogul اذعان کرد: مالکیت شرکت TubeMogul به  تبدیل  Adobe Marketing Cloud به تبلیغات مستقل  و راه ‌حل مدیریت داده‌ها کمک خواهد شد.
انتظار می‌رود قرارداد مذکور در طول۳ ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۱۷ Adobe بسته ‌شود. مدیریت اجرایی آن را Brett Wilson از TubeMogul به همراه تیم قبلی‌اش زیر سایه‌ی بازاریابی دیجیتال Adobe به عهده می‌گیرند. گزارش‌ها حاکی از آن است که Adobe،  رکورد سود ۱/۴۶ میلیارد دلاری را در ۳ ماهه‌ی سوم خود زده است.

برچسب هاAdobeTubeMogul
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن Lightroom شرکت ادوبی به نمایش مهارت عکاسی شما در تلویزیون اپل کمک می کند