اپلیکیشن
رضا رزمی۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

پلیکیشن "YAATA SMS"، با امکاناتی بسیار مناسب و خوب برای مدیریت اس‌ام‌اس‌ عرضه شده است. این اپلیکیشن می‌تواند به دلیل حجم بسیار کم (۳ مگابایت) و محیط بسیار خوب، انتخاب شما باشد. یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه قابلیت شخصی‌سازی در این برنامه است، این برنامه امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای را برای کاربران خود فراهم کرده‌ است.
اپلیکیشن "YAATA SMS"، بسیار قدرتمند و قابل اعتماد است و سرعت بالایی دارد. این برنامه بسیار کاربرپسند است، و کلیه نیازهای  یک کاربر را در زمینه مدیریت پیامک‌ها رفع می‌کند.

ویژگی‌های این برنامه به شرح زیر است:

امکان ارسال و دریافت نامحدود فایل‌های صوتی، عکس، ویدیویی
پشتیبانی از MMS
ارسال  گزارش تحویل برای SMS و MMS، همراه با داشتن گزینه‌ای برای صرفه‌جویی در وقت تحویل.
امکان چت گروهی
امکان خواندن پیام‌ها به صورت صوتی (پشتیبانی از زبان انگلیسی)
برنامه‌ریزی برای ارسال پیام
امکان تنظیم تأخیر در ارسال پیام‌ها (بعد از این‌که شما گزینه ارسال را می‌زنید، گزینه ارسال وارد ثانیه‌شمار می‌شود، و پس از آن ارسال خواهد شد، این زمان را خود شما تنظیم می‌کنید.)


تبدیل SMS به MMS
امکان شناور کردن پیامک‌ها ( وقتی شما در حال چت با یکی از دوستان خود هستید، گزینه‌ای در بالای صفحه وجود دارد که شما با انتخاب آن این امکان را دارید که اگر در هنگام چت به اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های دیگر مراجعه کنید، آیکون شناور این مکالمه  نیز در دسترس شما باشد و با کلیک روی آن، پنجره‌ای کوچک و شناور از مکالمه‌ خود با قابلیت خواندن پیام‌ها و نوشتن پاسخ روی صفحه شما ظاهر شود.)
پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید
امکان دانلود رایگان از گوگل‌پلی

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی برترین اپلیکیشن برای انتقال فایل بین اندروید و رایانه شما