گوناگون
مصطفی طبری۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد

با یک آزمایش خون جدید 25 دلاری می توانید لیستی از تمام ویروس هایی که تاکنون باعث بیماری شما شده اند را مشاهده کنید.
عملکرد عالی سیستم ایمنی بدن انسان با ثبت اطلاعات هر ویروسی که وارد بدن می شود و تولید آنتی بادی ها، باعث می شود هنگامی که آن ویروس مجدداً وارد بدن شد، به سرعت مورد تهاجم قرار گیرد.
آزمایش هایی که در حال حاضر برای تشخیص ایدز بکار می روند نیز به دنبال همین آنتی بادی ها هستند. در این آزمایش خون، تمام آنتی بادی های متناسب با انواع ویروسی که تاکنون توسط بشر شناخته شده اند، قابل شناسایی هستند.
یک شیشه کوچک خون اجازه شناسایی 1000 نوع ویروس را به دانشمندان می دهد.


این شیوه بدین صورت کار می کند که نمونه خون را در معرض تماس با پروتئین یک نوع ویروس قرار می دهند، اگر آنتی بادی های موجود در خون به سمت آن حمله کردند، پس این فرد در گذشته به این ویروس مبتلا شده بوده است.
این تست که VirScan نامگذاری شده، عملکرد خوبی داشته و تیم توسعه دهنده، به طور متوسط 10 آنتی بادی ویروس مختلف را در 569 نفری که تاکنون مورد بررسی قرار گرفتند، ثبت نموده است.
تیم تحقیقاتی VirScan معتقدند این روش می تواند ارتباط بین عفونت های ویروسی و بیماری هایی نظیر سندروم خستگی مزمن را نشان دهد.
پاملا ولی، پروفسور دانشگاه منچستر، به این دانشمندان اعلام کرده: اگر ما چنین روشی را در زمان شیوع وسیع ایدز در دهه 1980 در اختیار داشتیم، می توانستیم به دنبال سرنخ هایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویروس باشیم. این تکنیک واقعاً هیجان انگیز است.
گفتنی است از این تکنولوژی می توان در نظارت بر روی حیوانات پرورشی و وحشی به منظور جلوگیری از شیوع گسترده عفونت های مختلف استفاده کرد.

برچسب هاTestVirusBlood test
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تیراندازی بهLG G4 با یک اسلحه فرانسوی قدرتمند