محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳ آبان

به نوشته‌ی همکاران سیستم، گوگل اعلام کرد که در نظر دارد کاربران اپلیکیشن ارتباطی Google Hangout را از سال آینده به سرویس جدیدی موسوم به «گوگل چت» انتقال دهد. همچنین گفته شده است که اپلیکیشن ارتباطی «چت» یک سرویس رایگان است تا محدودیت‌های موجود در اپلکیشن Workspace در مجموعه نرم افزاری G Suite از بین برود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۹ مهر

به گزارش دیجیاتو، کاربران واتس‌اپ با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانند با دوستان یا اعضای خانواده خود تماس بگیرند و حالا به نظر می‌رسد این ویژگی به نسخه وب و دسکتاپ این پیام‌رسان نیز اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۶ مهر

به گزارش کلیک، اگر شما یکی از کاربران کمیاب YouTube Music هستید که دارای آیفون و یا ساعت اپل هستید، دیگر با خاموش شدن Play Music که در اواخر این ماه توسط گوگل اتفاق می افتد دچار مشکل نخواهید شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۷ مهر

به گزارش دیجی‌کالا، توییتر به صورت مداوم در حال تست قابلیت‌های جدید برای اپلیکیشن موبایل خود است. قابلیت جدیدی هم که احتمالا به‌زودی به توییتر اندروید اضافه می‌شود، امکان دنبال کردن گروهی افراد را فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۴ مهر

به گزارش واتس‌اپ، نسخه‌ی بتای جدید واتساپ به کاربران امکان می‌دهد اعلان گروه‌ها را برای همیشه میوت کنند. این قابلیت احتملا به‌زودی به نسخه‌ی پایدار واتس‌اپ می‌آید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۴ مهر

توییتر پس از تحقیقات در خصوص تبعیض نژادی در نرم افزار عکس این شرکت رسانه اجتماعی، در قابلیت کراپ عکس تغییراتی داد.
این تغییرات پس از این انجام گرفت که کاربران توییتر مکرر نشان دادند ابزار عکس که از یادگیری ماشینی برای کراپ یک بخش از عکس استفاده می کند، افراد سیاه پوست را در عکسها حذف کرده و روی چهره های سفید پوست متمرکز می شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۱ مهر

فیس‌بوک اعلام کرد برخی از کاربران اکنون می‌توانند پیام‌هایی را بین مسنجر و اینستاگرم ارسال کنند که نخستین گام در یکپارچه‌سازی کامل سه سرویس رسانه اجتماعی جداگانه این شرکت است.

ادامه مطلب