گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

بر اساس تحلیل‌های جدید، بخش بررسی‌های سایت Amazon بیش از ۳۲۰۰۰ محصول و حدود ۶۵ میلیون بازدید داشته است. شرکت Amazon، همانطور که وعده داده در حال انجام منع بررسی‌ها با انگیزه‌ی خاص از وب‌سایت خود می‌باشد. این ممنوعیت به معنای رسیدگی به افزایش مشکل کم‌شدن بررسی‌های موثق می‌باشد که همچون معضلی بزرگ در یکی از معتبرترین خرده‌فروشی‌های آنلاین نازل شده است. شایان ذکر است این امر منجر به تولید محصولات با رتبه‌ی بالاتر می‌شود.
بررسی با انگیزه‌ی خاص عموما در حالتی رخ می‌دهد که برخی فروشندگان محصولات رایگان  یا دارای تخفیفی را برای بازبین‌ها، در ازای نوشتن نظر صادقانه خود از محصول مورد نظر در Amazon review، ارائه می‌کنند. با این حال داده‌ها نشان می‌دهد به طور کلی این بازبین‌ها تمایل به درج نظرات مثبت دارند. به مرور زمان بررسی‌های مذکور در Amazon، به اعتماد مشتری در سیستم بررسی  آسیب‌زده که می‌تواند تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان  در خرید را تحت تاثیر قرار ‌دهد.
با توجه به یافته‌های اخیر ReviewMeta ،Amazon کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده که میلیون‌‌‌ها بررسی را تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا به اعتماد مصرف‌کنندگان کمک کرده باشد. بنابراین Amazon به سرعت به حذف بررسی‌ها با انگیزه‌ی خاص  از محصولات جدید و همچنین محصولات قدیمی‌تر پرداخته است.

برچسب هاAmazon Review
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفان هاوکینگ و جلسه پرسش و پاسخ زنده