گوناگون
الناز فرجی۳:۵۶ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد

با در نظر گرفتن همه ی فشار های منفی ، ردیت چند هفته ی گذشته را به پایان رسانده ، عنوان "صفحه ی اول اینترنت" میتواند قطعا از چند خبر مثبت برای برقراری تعادل استفاده کند. مثل یک "از من هر چیزی بپرسید" با معروف ترین فیزیدکدان تئوری دنیا؟ 
بله درست است : استفان هاوکینگ در حال شرکت در اولین AMA اش است ، گرچه این موضوع با حالت طبیعی اش پیش نخواهد رفت . دانشمند انگلیسی معروف دنیا  قرار است به جای چند ساعت در طول یک هفته ، جلسه ی AMA اش برگزار کند. AMA در روز دوشنبه ، 27 جولای شروع شده و تا سه شنبه 4 آگوست ادامه پیدا میکند، و به شما زمان زیادی داده میشود تا سوال های زیادی را که دوست دارید بپرسید.
همانطور که میدانید ، اگر آزمایشات و سختی های ردیت در زمان های اخیر را میدیدید ، این چپاول های ویکتوریا تیلور، ناظم AMA بود که باعث شد چند بار به اعتراض بیانجامد. چندین اخراج و برکناری( چند هفته بعد از کشمکش بین مدیران و کاربران سر سانسور و قوانین سایت ) بالاخره به استعفای الن پاو ، رئیس ردیت انجامید. روسای ردیت امیدوارند که AMA هاوکینگ بتواند بخت خوب سایت را بازگرداند. Verge گزارش میکند، جلسه ی پرسش و پاسخ با همکاری wired و nokia خواهد بود و در r/science subreddit برگزار خواهد شد . از دوشنبه به آنجا بروید تا سوالهای خود درباره ی سیاهچاله ها، معنای زندگی، هوش مصنوعی را ثبت کنید و ممکن است مرد فوق العاده آنلاین به شما پاسخ دهد.
هاوکینگ این اواخر با شرکت در طرح ابتکاری یوری میلنر روسی برای پیدا کردن زندگی آدم های فضایی سوژه ی سرتیتر ها شد. این پروژه ی 100 میلیون دلاری قصد دارد تا بیش از آنچه ما تا الان میدانستیم درباره ی دنیا اطلاعات بدست آورد  و احتمالا در این راه ، یکی یا دوبار به ماورای زمین میپردازد. اگر نمیخواهید تا از این فیزیک دان درباره ی زندگی بیگانگان چیزی بپرسید، میتوانید چیزی درباره ی پایان دنیا بپرسید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نرم افزاری که استفان هاوکینگ با آن صحبت می کند، رایگان شد