گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ دي

میلیاردر معروف آمریکایی و مدیر کمپانی تسلا، ایلان ماسک، در نظر دارد تولید خود را در زمینه‌ی تجهیزات و ابزار الکتریکی مرتبط گسترش دهد. وی به تازگی از روش جالبی برای جذب نیروی کار در کمپانی تسلا استفاده کرده است. ماسک با اعلام فراخوان در توییتر خود، از جذب کارمند برای این کمپانی خبر داده است.
ماسک همچنان بر روی توسعه‌ی پروژه های ابتکاری و جایگزین تاکید دارد. اگر دستاوردهای فضایی در کمپانی اسپیس ایکس به سطح مورد انتظار برسد، موفقیت دوم ماسک در حوزه‌ی تولید خودروهای الکتریکی در کمپانی تسلا خواهد بود. البته باید گفت با وجود کسب موفقیت های اولیه در زمینه‌ی تولید ماشین الکتریکی در این کمپانی، توسعه دهندگان بر این نظرند که اختراع جدید هنوز در سطح آزمایش می باشد.
بر اساس برنامه ریزی ها، قرار است کارخانه‌ی جدید در نوادا به سطح بالایی در تولید جهانی برسد. این کارآفرین در توئیتر خود، متقاضیان را به کار در طبیعت زیبای رشته کوه های نوادا ترغیب می کند. البته ماسک از آن دسته کارفرمایانی نیست که برای ذخیره ی پول، به رقم مناسب و معقول حقوق به کارمندانش بسنده کند بلکه رقم های پرداختی قابل توجهی را برای کارمندان خود در نظر می گیرد. 2 سال پیش مقامات نوادا تصمیم به تخصیص بودجه‌ی 1 میلیارد و 300 میلیون دلاری برای ساخت باتری انرژی گرفتند. به نظر می رسد این کارخانه سکان اقتصاد دولت را هدایت خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه