ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ آبان

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از دو راهکار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای حمایت از استارتاپ‌ها خبر داد.
بسلیمان پاک سرشت با ارائه‌ی دو راهکار، شیوه‌ی حمایت سازمان از کسب‌وکارهای نوپا را تشریح کرد و گفت: از طریق شبکه‌ای کردن تجهیزات گسترده‌ای که در اختیار سازمان هست، برای نوآوران و فناوران، زمینه‌ی استفاده از این امکانات را فراهم می‌سازیم.
وی همچنین تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کارگاه‌های آموزشی خود را برای استفاده نوآوران در سراسر کشور در اختیار مشتاقان ایجاد کسب و کارهای جدید قرار می‌دهد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه مسئله‌ی تکنولوژی در سیاست‌های توسعه‌ی تکنولوژی مسئله‌ی پیچیده‌ای است، گفت: در ایجاد اکوسیستم توسعه‌ی نوآوری‌ها، مؤلفه‌های اقتصادی و فن‌آورانه، تنها مؤلفه‌های جدی نیستند بلکه مؤلفه‌های اجتماعی و فرهنگی هم در تحقق این مهم تاثیر جدی دارند و نباید این زمینه‌های فرهنگی را نادیده گرفت.
وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بنا دارد در حوزه‌ی آموزش‌های مهارتی به عنوان مؤلفه‌ی جدی اکوسیستم پذیرش فناوری‌ها، زین پس حضور پویاتر و جدی‌تری داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه