گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ آذر

گوگل به‌روزرسانی امنیتی دسامبر برای اندروید و کاربران پیکسل را عرضه کرد. این انتشار شامل بیش از دوازده وصله‌ی عملکردی برای ارتقا عملکرد و اشکالات اولیه‌ی Pixel 3 و 3 XL است. مهم‌تر از همه اینکه، این وصله قادر به تعمیر مشکل مدیریت حافظه است که تاکنون منجر شده این گوشی‌ها به طور ناگهانی برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای را پیش از زمان معمول ببندد.
پس از نصب وصله‌ها، کاربر بایستی قادر به انجام چند کار در یک زمان باشد، بدون اینکه به طور ناگهانی ناگهانی پادکست‌ها یا برنامه‌ی موسیقی وی بسته شود.
علاوه بر این‌ها، این به‌روزرسانی شامل چندین بهینه‌سازی و تعمیر دیگر هم است. برخی از آن‌ها مربوط به دوربین هستند: گوگل می‌گوید دوربین آن دارای حرکت تنظیم خودکار فوکوس و بهبود عملکرد شاتر دوربین در Pixel 3 و 3 XL است. اما هر دو گوشی Pixel 3 و Pixel 2، بهبود عملکرد ضبط دوربین را خواهند داشت که ممکن است همان روشی باشد که گوگل می‌گوید عکس‌هایتان دیگر ناپدید نمی‌شوند. در معرفی وصله‌ی ماه جاری، متاسفانه راه حلی برای از بین رفتن پیام‌های متنی وجود ندارد.
سایر وصله‌های عملکردی در ارتباط با Pixel Stand – با تشخیص بهتر کلید واژه و Android Auto هستند. گوگل می‌گوید در این به‌روزرسانی سازگاری Android Auto برای Pixel 3 و Pixel 2 بهبود یافته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه