اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

مایکروسافت بدون برنامه ریزی، به معرفی ویژگی های جدید، تنها برای مشترکین مجموعه ی آفیس 365 خود پرداخت. مانند ادغام Sunrise با Calendar و قابلیت همکاری ماشین های هوشمند، اما این آخرین همکاری به                            ریشه های مجموعه ی آفیس باز می گردد.هفته ی گذشته، مایکروسافت، اپلیکیشن بهره وری تیمی خود، Planner را برای مشترکین واجدشرایط آفیس 365، به صورت رایگان به بازار عرضه کرد.
Planner از Trello استاندارد و مدل Asana  به منظور مدیریت کارهای تیمی پیروی می کند: به تولید ستون های سفارشی برای مراحل مختلف کاری می پردازد، به ایجاد کارت ها برای وظایف به خصوص می پردازد و آن ها را در مسیر پیشرفت کاری وارد می کند. همچنین یک tab به منظور ارزیابی چگونگی فعالیت های گروه وجود دارد، که به وسیله ی کدبندی جذاب رنگ ها به اختصاص دادن وظایف کاری به آن ها، در زمان انجام کار و یا پس از تکمیل آن  می پردازد. این تصویرسازی می تواند Planner را نسبت به رقیبان خود به برتری برساند، همین امر به آنها کمک                           می کند تا موانعی که به کند شدن روند کار منجر می شود را در طول کل پروژه شناسایی کنند.
طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در پست وبلاگ آفیس 365، دنبال کنندگانی که از برنامه های واجدشرایط برخوردارند ( از جمله Enterprise E1-E5, Business Essentials Premium and Education) می توانند ببینند که برنامه ی Planner به صورت خودکار در لیست برنامه های آفیس 365 آنها تا چند هفته ی آینده، بالا می آید.

برچسب هاTask tracking Planner
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پرینتر سه بعدی جمع و جور، سازگار با انواع و اقسام مواد اولیه