موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ خرداد

تصاویری جدید از ماکت های گوشی iPhone جدید در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر که در پرتال Slashleaks در دسترس است، نمونه هایی از قاب اولیه ی گوشی های هوشمند iPhone 7s, 7s Plus  و  8 را به نمایش گذاشته است. بر اساس این گزارش، تصاویر توسط یکی از منابع در کارخانه ای چینی که مسئولیت تولید قاب های اولیه ی گوشی iPhone را بر عهده دارد منتشر شده است.
به نظر می رسد قاب هایی که در این تصاویر نمایش داده شده اند در مراحل تست اولیه می باشند. با قضاوت از روی تصویر، در مورد بدنه و صفحه نمایش می توان گفت ابعادی که در آن به کار رفته اساسا تفاوت عمده ای با نسل هفتم گوشی های iPhone 7s و 7s Plus ندارد.
iPhone 8 دارای صفحه نمایش بزرگتر به میزان 5.8 اینچ و صفحه نمایش بدون فریم OLED می باشد. البته ابن تصاویر قبلا در پرتال BGR و همچنین توسط بنجامین گسکین در صفحه ی شخصی Twitter منتشر شده بود. آنچه از تصاویر مشخص است iPhone 8 به دوربین دوگانه با ماژول های عمودی مجهز شده است. این پرچمدار در پاییز 2017 رونمایی خواهد شد. این کمپانی قصد دارد همزمان از 3 گوشی رونمایی کند که 2 مدل از آنها به روزرسانی نسخه های قبلی هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه