محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ شهريور

توئیتر ویژگی جدیدی را ارائه می کند و کلید کوت یک توئیت را به پست ها اضافه می‌کند.
به نقل از انگجت، توئیتر به زودی ویژگی جدیدی را به پلتفرم خود می افزاید. این ویژگی جدید کلید «کوت توئیت»(Quote Tweet) نام دارد و با زوم کردن روی یک توئیت خاص بین گزینه ها تعداد ریتوییت ها (بازنشر پست) و لایک های یک پست قابل مشاهده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ شهريور

در تازه‌ترین به روزرسانی واتس اپ قرار است خدمات جستجوی پیشرفته به این برنامه پیام رسان اضافه شود تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب مدنظر خود را بیابند.
به نقل از آسین ایج، با استفاده از این خدمات می‌توان به سرعت پیام‌های دریافتی از مخاطبان را جستجو کرد تا مطالب مدنظر را در آنها یافت. دسترسی سریع به عکس‌های به اشتراک گذاشته شده، فایل‌های گیف و ویدئوها در کنار متون از جمله مزایای استفاده از خدمات جستجوی پیشرفته واتس اپ است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام از راه‌اندازی تماس تصویری در کنار ارسال پیام روی این اپلیکیشن خبر داد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، عرضه نسخه آلفای این ویژگی در دسترس کاربران اندروید و iOS پس از ماه ها تست و بررسی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ مرداد

فیس بوک ادغام قابلیت چت اینستاگرام و مسنجر خود را آغاز کرد.
بلومبرگ به نقل از وب سایت ورج نوشت: این تغییرات با به روزرسانی اپلیکیشن این شرکت در گوشیهای اپل و گوشیهای اندرویدی قابل مشاهده خواهد بود. بمحض به روزرسانی شدن، در اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت مسنجر گنجانده می شود و قابلیتهایی مانند ایموجی‌های بیشتر و امکان چت با دوستانی که از فیس بوک استفاده می کنند، اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب