محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان

به گزارش ایسنا، پیام رسان واتس‌اپ در حال حاضر شاهد رد و بدل شدن روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام است.
این آمار از سوی مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک که شرکت مادر واتس‌اپ است، در جلسه انتشار درآمدهای سه ماهه این شرکت اعلام شد.
البته واتس‌اپ برای نخستین بار در شب سال نوی گذشته به این نقطه عطف رسید. به گفته زاکربرگ، واتس‌اپ و سایر اپلیکیشنهای فیس بوک روزانه توسط بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در سراسر جهان استفاده می شوند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ آبان

به گزارش دیجیاتو، اپلیکیشن‌های مشابه بسیاری در فروشگاه گوگل پلی استور در دسترس کاربران قرار دارد. گوگل در حال آزمایش قابلیت جدیدی تحت عنوان «مقایسه اپلیکیشن‌ها» در پلی استور است که می‌تواند برنامه‌های مشابه را با یکدیگر مقایسه کند. در نتیجه کاربران با کمک قابلیت مقایسه می‌توانند برنامه متناسب‌تری را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ آبان

به گزارش زومیت، راه میانبر اپلیکیشن استادیوم برای دسترسی کاربران آی‌اواس به وب‌سایت اپلیکیشن استادیا افشا شده و اپل آن را از اپ استور حذف کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ آبان

به گزارش آی‌تی‌ایران، یوتیوب قابلیت جدیدی مشابه تیک‌تاک تحت عنوان «Shorts» به این پلتفرم اضافه کرد. این سرویس که فقط برای موبایل است، شامل ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای می‌شود و در حال حاضر فقط کاربران هندی می‌توانند از آن استفاده کنند. این ویدیو کوتاه عملکردی به مانند تیک‌تاک داشته و توسط کاربران ضبط شده یا اینکه از چسباندن چند تیکه فیلم به وجود آمده است. یوتیوب آیکون جدیدی به نام creat short را به صفحه اصلی خود اضافه کرده است که کاربران می‌توانند در این قسمت ویدیوهای خود را آپلود کنند و در صورت نیاز سرعت فیلم را تنظیم کرده و برای آن موسیقی هم انتخاب کنند. همچنین امکانات دیگری برای ضبط ویدیو مانند استفاده از تایمر یا شمارش معکوس هم وجود دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ آبان

به گزارش زومیت، اسپاتیفای با افزودن گزینه‌ی ورود با حساب کاربری گوگل، کاربران را از ورود رمز عبور بی‌نیاز می‌کند.
گوگل پلی موزیک به‌تدریج به فعالیت خودش پایان می‌دهد و کاربران به ‌دنبال جایگزین دیگری برای این سرویس استریم موسیقی هستند. به ‌دنبال همین موضوع، اسپاتیفای بی‌سروصدا گزینه‌ جدیدی به سرویس خود اضافه کرده است تا کاربران با حساب‌ کاربری گوگل وارد آن شوند. با عرضه‌ی این گزینه‌، استفاده از اسپاتیفای برای دارندگان حساب کاربری گوگل راحت‌تر می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۴ آبان

شرکت فیس بوک اعلام کرد اپلیکیشن پیام رسان واتس‌اپ خریدهای داخل برنامه و خدمات میزبانی را به منظور تقویت درآمدزایی آغاز خواهد کرد.
فیس بوک تقریبا همه درآمدش را از راه تبلیغات به دست می آورد اما درخصوص واتس‌اپ رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.
واتس‌اپ که محبوبترین سرویس پیام رسان جهان است، در حال تقویت حضور قابلیتهای سرویس مشتری شامل گزینه پرداخت برای ارسال پیام برای شرکتهاست و اعلام کرده که به جای تبلیغات، روی ابزارهای سازمانی متمرکز می شود. واتس‌اپ اواخر سال گذشته طرحهای تبلیغات هدفمند را متوقف کرد و باعث تعجب کسانی شد که تصور می کردند مثل با شرکت مادر خود عمل خواهد کرد
مت ایدما، مدیر عملیاتی واتس‌اپ اظهار کرد: تمرکز ما روی محصولات پیام رسانی سازمانی است. واتس‌اپ همچنان تبلیغات در داخل استاتوس که قابلیت مشابه استوریهای فیس بوک است را در نظر دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۴ آبان

به گزارش دیجیاتو، در جریان همه گیری بیماری کرونا، ظاهرا بسیاری به جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی از دوچرخه استفاده می‌کنند. گوگل نیز برای تامین نیاز این کاربران، قابلیت‌های کاربردی مفیدی اعم از اطلاع از مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و اطلاع از مکان‌های اجاره دوچرخه در شهرهای بزرگ به سرویس خود اضافه کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند