محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ آذر

به گزارش زومیت، گفته می‌شود توییتر به دلیل گسترش ویژگی‌های صوتی و تصویری اپلیکیشن توییتر، قصد دارد پریسکوپ را تعطیل کند.
درحالی‌که رقابت برای تولید محتوای صوتی و تصویری بسیار داغ است و توییتر چند وقت پیش ویژگی فلیت یا همان استوری را در اختیار کاربران قرار داده، شایعه‌ای منتشر شده است که این شبکه اجتماعی قصد دارد سرویس استریم زنده پریسکوپ را تعطیل کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ آذر

در نسخه جدید واتس‌اپ دسکتاپ کاربران می‌توانند استیکرهای غیررسمی که در گوشی ذخیره کرده‌اند، روی کامپیوتر استفاده کنند.
اپلیکیشن دسکتاپ پیام‌رسان واتس‌اپ برای ویندوز ۱۰، به نسخه ۲.۲۰۴۹.۸.۰ ارتقا پیدا کرد. این به‌روزرسانی امکان استفاده از مجموعه استیکرهای غیررسمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۹ آذر

دومین قاضی آمریکایی با قرار منع موقت فرمان مسدودیت اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک که از سوی وزارت بازرگانی آمریکا صادر شده است و فعالیت این سرویس چینی را در این کشور ممنوع می کند، موافقت کرد.
یک ماه پس از این که وندی بیتل استون، قاضی آمریکایی در پنسیلوانیا پس از رسیدگی به شکایت کاربران تیک تاک، با صدور حکمی مانع اجرای فرمان مسدودیت اپلیکیشن تیک تاک شد، کارل نیکلاس، قاضی منطقه ای آمریکا در واشنگتن اواخر روز دوشنبه پس از رسیدگی به شکایت تنظیم شده از سوی شرکت بایتس دنس که مالک تیک تاک است، حکم مشابهی صادر کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۷ آذر

به گزارش زومیت، توییتر اعلام کرد که به دلیل نارضایتی کاربران، روند ریتوییت کردن به حالت قبل بازگشته است.
توییتر چند وقتی می‌شد که شکل ریتوییت کردن را تغییر داده بود. در روش جدید ریتوییت کردن، این امکان به کاربر داده می‌شد که توییت مورد نظر را به همراه نقل قولی از خود منتشر کند. این موضوع برای افرادی که فقط پست‌ها را ریتوییت می‎کردند مشکل ایجاد کرده بود و موجی از انتقادات به همراه داشت. حالا توییتر دوباره شکل ریتوییت کردن را به حالت قبل بازگردانده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۶ آذر

به گزارش مهر به نقل از انگجت، روز گذشته مهلت شرکت بایت دنس برای تعیین تکلیف فروش اپلیکیشن تیک تاک تمام شد. این درحالی است که هنوز هیچ اخباری درباره وضعیت فروش این اپ چینی به شرکت های آمریکایی اورکل و والمارت منتشر نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۶ آذر

در سالی که خروج از خانه در بیشتر نقاط جهان جرم انگاشته می‌شود، سرویس ویدئو کنفرانس زوم در صدر اپلیکیشن‌های محبوب موبایلی قرار گرفت.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فتناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هم گوگل و هم اپل هر دو از اپ‌های برتر خود در سال جاری رونمایی کردند اما از آنجایی که معیارهای انتخاب آنها مبهم و عوامل تجاری نیز در انتخاب آنها دخیل است، اعلام منتخب‌های آنها کار بی‌معنی است. این درحالیست گه بیشترین توجه‌ها به سمت اپ‌های با بیشترین دانلود است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۵ آذر

به گزارش آی‌تی‌ایران، توییتر چندی پیش قابلیتی جدید را به صورت آزمایشی به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربران بتواند ریپلای‌ها یا همان پاسخ‌های سایر کاربران به یک توییت را راحت‌تر مشاهده و دنبال کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ آذر

اسپاتیفای، اپلیکیشن محبوب پخش زنده موزیک، این روزها در حال تست و ارزیابی قابلیتی شبیه به استوری اسنپ‌چت است.
برخی از کاربران اسپاتیفای اخیرا گزارش داده‌اند که این ویژگی به اپلیکیشن موبایلی آن‌ها اضافه شده است. طبق گفته کاربران، زمانی که شما برخی از واژه‌ها و عبارات همانند «Christmas Hits» را سرچ می‌کنید، بعد از تپ کردن روی پلی‌لیست‌ها، گزینه‌ای به نام Tap to see the story نمایان خواهد شد که مجموعه‌ای از ویدیوهایی کوتاه از سلبریتی‌ها که در خصوص آهنگ‌های مورد علاقه خود صحبت می‌کنند، قابل مشاهده خواهد بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند