محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ آبان

به گزارش دیجیاتو، در حالی که نهادهای قانونی رمزنگاری دو سویه را زیر ذره‌بین برده‌اند، گوگل تصمیم به پیاده‌سازی این سد امنیتی درپیام‌رسان اندروید گرفته تا امکان شنود پیام‌ها را به حداقل برساند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۹ آبان

اینستاگرم اوایل امسال قابلیت جدیدی به نام "گایدز" عرضه کرد که به سازندگان محتوا اجازه می داد در یک تب اختصاصی در پروفایل کاربری خود به اشتراک توصیه ها، منابع و سایر محتوای طولانی بپردازند اما اکنون این قابلیت برای همه کاربران این اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ آبان

سرویس پیام رسان واتس‌اپ به زودی وارد بازار ارایه خدمات پرداخت همتا به همتا (P۲P) در برزیل می شود.
روبرتو کامپوس نتو، رییس بانک مرکزی برزیل در کنفرانس مطبوعاتی که به راه اندازی پلتفرم پرداخت فوری PIX اختصاص داشت، اظهار کرد: بانک مرکزی مذاکراتی را با گوگل و سایر شرکتهای فناوری برای ورود به بازار پرداخت فوری در برزیل داشته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۶ آبان

به گزارش زومیت، به‌روزرسانی جدید توییتر، پشتیبانی از مک OS بیگ سر و پردازنده‌های M1 را به‌ارمغان می‌آورد و دیگر برای اجرای آن، به شبیه‌ساز روزتا ۲ نیازی نیست.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۵ آبان

ویژگی ارسال پیام‌ حذف ‌شدنی به اینستاگرام و فیسبوک مسنجر اضافه شد.
به گزارش زومیت، فیسبوک امروز قابلیت جدیدی به‌نام «پیام‌ حذف‌شدنی» معرفی کرد؛ این ویژگی برای فیسبوک مسنجر و اینستاگرام فعال خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۳ آبان

به گزارش دیجیاتو، اینستاگرم پس از چندین سال تصمیم به تغییر اساسی در صفحه اصلی اپ خود گرفته که گزینه‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ آبان

به گزارش دیجیاتو، واتساپ در حال کار روی ویژگی به نام پیام ناپدید شونده است که در صورت فعال شدن، پیام‌های ارسالی پس از ۷ روز ناپدید می‌شوند، اما نحوه کار پیام ناپدید شونده واتساپ چگونه است؟

ادامه مطلب
کاربران می خوانند