اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

شاید در ابتدا قدری گمراه‌کننده باشد، اما بگذارید قضایا را روشن‌تر کنیم. طبق آخرین تغییراتی که Instagram بر روی سرویس خود اعمال کرده است،‌ گرفتن اسکرین‌شات از بخش‌هایی از Instagram Direct که موقتی بوده باشد، برای کاربر فرستنده‌ی آن، اعلانی مبنی بر گرفته‌شدن اسکرین‌شات ارسال می‌شود. بنابراین اگر از حساب‌کاربری شخصی، به هر دلیلی اسکرین‌شات گرفتید، اعلانی برای صاحب آن حساب‌کاربری ارسال نخواهد شد، چرا که این اعلان تنها برای بخش پیغام‌های خصوصی موقتی است.
برای یادآوری باید بگوییم که Stories همان طرح به‌کار گرفته‌ی Instagram از روی سرویس Snapchat می‌باشد. ویدئو، عکس‌ها و حتی خروجی برنامه‌ی  Boomerangs می‌توانند در بخش موقتی Stories به اشتراک گذاشته شوند تا ظرف ۲۴ ساعت از دسترس خارج گردند. Instagram حتی امکان ارسال پیغام خصوصی موقتی را نیز برای کاربرانش مهیا کرده است.
Snapchat نیز در هنگام گرفته‌شدن اسکرین‌شات از پیغام‌ها و عکس‌های فرستاده شده‌ی خصوصی، اعلانی را برای کاربر ارسال می‌کند. هر دوی این سرویس‌ها با این کار از کاربران خود می‌خواهند که از پیغام‌ها و لحظاتی که به صورت زودگذر تعریف شده‌اند، عکسی گرفته نشود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

برچسب چمدان الکترونیک به مسافران قابلیت علامتگذاری کیف‌هایشان را از خانه می‌دهد