محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۰ مهر

به گزارش دیجیاتو، گوگل از مدت‌ها قبل در حال کار روی حالت تاریک اپلیکیشن مپس بود و اکنون این قابلیت برای برخی کاربران فعال شده و تمام بخش‌های برنامه را شامل می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۹ مهر

به گزارش دیجیاتو، در حال حاضر گوگل دارای رابط کاربری ناوبری مخصوص خودرو در اپ اندروید اتو است، با این حال ظاهرا در آینده چنین ویژگی درون گوگل مپس قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳ مهر

به گزارش دیجیاتو، خردادماه امسال، توییتر قابلیت انتشار پیام صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. این قابلیت به همین جا ختم نشد و حالا توییتر تایید کرده ارسال پیام صوتی به صورت دایرکت یا مستقیم برای یک کاربر خاص را آزمایش می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ شهريور

مهلت دونالد ترامپ برای توافق بر سر چگونگی حفظ و دسترسی به اطلاعات کاربران یا خریداری دو اپلیکشین تیک‌تاک و وی‌چت از سوی شرکت‌های فناوری آمریکایی دو روز دیگر به پایان می‌رسد و در صورتی که این دو شبکه اجتماعی نتوانند با کاخ‌سفید به توافقی برسند، دانلود آنها در آمریکا از روی یکشنبه - ۲۰ سپتامبر - متوقف خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۱ شهريور

اینستاگرم در حال بررسی انجام تغییراتی در صفحه خانگی خود و افزودن تبهای اختصاصی برای خرید و برنامه Reels است.
آدام موسری، مدیر اینستاگرم در توییتر اعلام کرد این شرکت آزمایش چیدمان جدید صفحه هوم این اپلیکیشن را آغاز کرده است. هر سه گزینه برای منوی افقی شامل افزوده شدن دو تب جدید خواهد بود که یا جایگزین آیکونهای فعلی می شوند یا به نوار صفحه اضافه خواهند شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۴ شهريور

به گزارش دیجیاتو، موزیلا یکی از بزرگترین بروزرسانی‌های نسخه اندرویدی مرورگر فایرفاکس را منتشر کرد. در این آپدیت قابلیت‌های محبوب نسخه دسکتاپ به این برنامه موبایل اضافه شده‌اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند