محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ بهمن

یک سفیر سابق آمریکا خواهان حذف اپلیکیشن تلگرام از گوگل مانند اقدام مشابهی شد که برای اپلیکیشن پارلر انجام شده است.
مارگ گینزبرگ از گوگل به دادگاهی در کالیفرنیا شکایت کرده و از دادگاه خواست این شرکت را ملزم کند اپلیکیشن تلگرام مسنجر را به دلیل تسهیل کردن خشونت، افراط گرایی و یهودی ستیزی از فروشگاه برنامه گوگل پلی حذف کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۴ بهمن

اپلیکیشن پیام رسان سیگنال با کپی کردن برخی از قابلیت‌های واتس‌اپ، امیدوار است بتواند کاربران بیشتری که به دنبال یک پیام رسان جایگزین واتس‌اپ هستند را جذب کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۷ دي

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ اجرای سیاست حریم خصوصی جدیدی که اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرده بود را در پی سردرگمی و واکنش منفی کاربران، به تاخیر انداخت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ دي

به گزارش پیوست، از شب گذشته (۲۵دی) دسترسی به اپلیکیشن پیام‌رسان سیگنال از طریق اپ‌استورهای ایرانی اندروید و ios مسدود شده است. این فروشگاه‌های فروش اپلیکیشن دلیل این حذف را دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که به کارگروه فیلترینگ مشهور است اعلام کرده‌اند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ دي

اپلیکیشن تیک تاک که محبوبیت زیادی در جهان دارد؛ با اعمال تغییرات جدیدی در تنظیمات حریم خصوصی برای کاربران زیر 16 سال، در تلاش است تا به امنیت کاربران خود توجه بیشتری نشان دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ دي

نصب و استفاده از پیام‌رسان سیگنال یا ادامه حضور در واتس‌اپ تردیدی است که این روزها بخشی از حدود ۲ میلیارد کاربر واتس‌اپ با آن مواجه شده‌اند. این تردید با این سوال‌ها همراه است: ویژگی سیگنال چیست؟ صاحب این پیام‌رسان کیست؟ آیا واقعا امن و بی‌خطر است؟ سیگنال جایگزین خوبی برای واتس‌اپ است؟ چگونه آن را بارگیری کنم؟

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ دي

به گزارش زومیت، بر اساس داده‌های آماری Sensor Tower، اپ استور و گوگلی پلی در روز کریسمس، در مجموع ۴۷۰ میلیون دلار درآمد داشتند.
با شیوع ویروس کرونا و به تبع آن، تغییر شیوه‌ی زندگی، اغلب مردم کارهای خود را در خانه انجام می‌دهند و شواهد نشان می‌دهد گرایش به نرم‌افزار و بازی‌ بیش از گذشته شده است. وب‌سایت اپل‌اینسایدر با استناد به برآوردهای جامعه‌ی آماری Sensor Tower، گزارشی تدوین کرده است که بر اساس آن، اپ استور و گوگل پلی در روز کریسمس؛ در مجموع موفق به کسب درآمد ۴۰۷٫۶ میلیون دلاری شده‌اند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۸ دي

به گزارش آی‌تی‌ایران، توییتر به تازگی اطلاعات جدیدی را در خصوص قابلیت Spaces که امکان برقراری چت صوتی را میان کاربران فراهم می‌کند، ارائه داد.
با کمک این ویژگی که از عملکردی شبیه به اپلیکیشن Clubhouse برخوردار است، کاربران می‌توانند دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را به صورت صوتی با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند و در اینجا دیگر خبری از پیام‌های متنی نخواهد بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند