اپلیکیشن
الناز فرجی۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ فروردين

غول پیام رسان لاین روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال راه اندازی سرویس اینترنت تلفن همراه با استفاده از سیم کارت می باشد. این اپراتور تلفن همراه در تابستان در ژاپن راه اندازی خواهد شد.
Jun Masuda مدیرعامل لاین در رویداد کنفرانس توکیو اعلام کرد که لاین در تابستان سال 2016 به این موفقیت دست خواهد یافت. سیم کارت لاین به کاربران این امکان را می دهد که به صورت رایگان به نرم افزار پیام رسان و همچنین توئیتر و فیس بوک دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که وقتی از سیم کارت لاین استفاده می کنید بابت نمایش و آپلود عکس در فیس بوک یا توئیتر هیچ هزینه ای از حساب شما کم نخواهد شد. جیره بندی داده های رایگان لاین شامل تماس آنلاین و همچنین خدمات موسیقی لاین می باشد.
Jun Masada مدیر عامل لاین این بعد از ظهر به طور رسمی به بهره برداری از سیم کارت تلفن همراه لاین اقدام کرد. همچنین در صورتی که دیگر شرکت ها با لاین مشارکت داشته باشند ممکن است که دیگر خدمات پخش موسیقی نیز از آن به بعد به طور کامل رایگان شوند.
لاین در حال همکاری با شبکه تلفن همراه NTT DOCOMO برای راه اندازی سرویس جدید خود می باشد. هزینه اشتراک ماهانه طرح پایه آن تنها ۴.۴ دلار است. این شرکت اعلام کرد که جزئیات بیشتری ازجمله فروش سیم کارت همراه یک گوشی هوشمند را در آینده ای نزدیک منتشر خواهد کرد.

برچسب هاLine chat app
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

طرح دعوی مایکروسافت علیه وزارت دادگستری آمریکا