سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

درآمدهای سه ماهه‌ی سوم Microsoft عمداتا خوشبینانه هستند. به جز زمانی که Microsoft به فروش لپ‌تاپ‌های Surface خود روی آورد. در گزارش شرکت آمده است درآمدهای Surface با 26 درصد کاهش نسبت به سال گذشته از رقم 1/1 میلیارد دلار به 831 میلیون دلار رسیده است. هر چند فهمیدن دلیل آن چندان هم سخت نیست. به نظر می‌رسد Microsoft نیاز به مدل‌های جدیدتر Surface برای مقابله با هجوم نسخه‌های جدید بازار همانند Dell XPS 13 2-in-1 و Lenovo Yoga 910 دارد. با این اوصاف تعجبی ندارد که فروش این محصول کاهش داشته است.
Surface Pro4 در سال 2015 وارد بازار شد و با توجه به قابلیت‌های این نمونه، هر فردی به آسانی می‌تواند سخت‌افزارهای بهتری را از سازندگان دیگر پیدا کند.
در حالی که Surface Book یک افزودنی مهیج به خانواده‌ی Surface بود اما این مدل با تعدادی مشکلات مواجه بود که موجب شد آن طور که Microsoft امیدوار بود به فروش نرسد.
رویدادی از سوی Microsoft در روز سه‌شنبه، دوم می با رویکرد آموزشی در حال آماده سازی است که در آن ممکن است از سری جدید محصولات Surface رونمایی کند و در غیر اینصورت ممکن است خبرهای آن را در رویداد Build در ماه آینده بشنویم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه